I DAG SKJER DET ENDELIG

Categories Personlig

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

HALLO DERE!!!! NÅ ER DET BARE NOEN TIMER TIL LOVE ISLAND BEGYNNER PÅ TV, ER IKKE DET SYYYKT? Jeg tror ingen kan forstå hvor mye jeg gleder meg til å se min sære, morsomme, #intimsone bestis finne kjærligheten på TV. Jeg tror det her kommer til å bli et helt nytt og spennende kapittel i Andrea sitt liv, som jeg virkelig gleder meg til å ta en del av. Dere må virkelig huske å stemme på Andrea, det kan dere gjøre på appen til Love Island som er helt gratis å laste ned. Episoden begynner i kveld klokken 21.30, SÅ FØLG MED!

Andrea sin blogg vil bli oppdatert under oppholdet, så dere kan følge henne HER

17 kommentarer

17 thoughts on “I DAG SKJER DET ENDELIG

  1. Programlederen sa at seerne skulle stemme på sitt favorittpar om 6 uker, trodde men kunne stemme kontinuerlig under hele oppholdet dems? Hva er vitsen med å laste ned appen nå hvis man ikke får bruk for den før finalen?

  2. Når er det man stemmer? Forstår liksom ikke helt opplegget, hvordan skal våre stemmer ha noe å si når episoden allerede er spillt inn? Kommer uansett til å heie og stemme på Andrea, hun fortjener å møte sitt livs kjærlighet. 💓🤞🏻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *