JENTEKVELD, RABATTKODE OG SHOPPING

Categories Personlig

Reklame | Daniel Wellington & Nelly

Om bare noen timer er denne helgen også over, er det ikke rart å tenke på hvor utrolig fort tiden går? Jeg håper uansett at dere har hatt en bra helg, og at det ikke er så alt for mange av dere som er sengeliggende i dag etter noen tøffe netter på byen og festival, haha. Jeg skulle egentlig ut med Isabel i går, men vi ble enige om å ha jentekveld hjemme hos henne med lasagne istedenfor. Noe jeg er evig takknemlig for i dag kjenner jeg. Det er også så mye hyggeligere å være på jentekveld som ikke innebærer alkohol. 

Jeg tenkte uansett at jeg skulle vise dere mine favoritter på Nelly, i og med at de har fått inn SÅ mye fint den siste tiden <3 Apropos festing, så har nå Nelly 50% avslag på MASSE partyklær. DU FINNER SALGET VED Å TRYKKE HER


Topp. HER / Sko. HER / Sko. HER


Skjørt. HER / Topp. HER / Kjole. HER 


Sett. HER / Topp. HER / Sett. HER (dette settet har jeg selv, det er helt nydelig)


Topp. HER / Sko. HER / Kjole. HER


Topp. HER / Skjørt. HER / Sko. HER


Topp. HER ( min farge er utsolgt) / Jakke. HER / Sko. HER


Jeg tenkte også at jeg skulle tipse dere om at jeg har min helt egne rabattkode på Daniel Wellington. Om du kjøper en klokke får du et armbånd til hele 50% avslag om du bruker rabattkoden; “SOFIENILSEN”. Rabattkoden gjelder til 31.8, så det gjelder å være kjapp. Du kan trykke HER for å komme direkte til Daniel Wellington sin hjemmeside. 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL ARMBÅNDENE <3

7 kommentarer

7 thoughts on “JENTEKVELD, RABATTKODE OG SHOPPING

  1. Hei! De skoene på det siste bildet har jeg tenkt på å kjøpe- men lurer på om hvordan de er i størrelsen! Har du din «vanlige» størrelse i dem, og passer de? 🧡

  2. Siden du er ca like høy som meg, kan du linke til noen lange kjoler, type å bruke i bryllup?😍 bestiller alltid for korte kjoler 😭

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *