UKENS SPØRSMÅL

Categories Personlig

Kan ikke du og Morten ha sex?
Ikke akkurat nå nei, men til vanlig så kan vi ha sex. 

Hva het han du var forelsket i på barneskolen?
Runar. 

Når legger du deg vanligvis?
12-2, det varier veldig på hvor mye jeg har å gjøre. 

Hva var dine forventinger til PH? og ble det som forventet?
Jeg hadde vel egentlig ikke så mange forventinger annet enn at jeg trodde at jeg ikke kom til å gå overens med noen. Det er få sesonger av Paradise Hotel som har hatt mennesker som jeg har kjent meg igjen i, men vår sesong var jo virkelig et unntak. Jeg går ikke over hvor utrolig heldig jeg var som var med i sesong 9, jeg kunne ikke fått det bedre. 

Hva likte du best av ungdomsskolen og videregående? 
Videregående helt klart. 

Har du lappen?
Ja, det har jeg. 

Hvilken farge har du på øynene?
Blå. 

Synes du Andrea passer med sin nåværende partner?
Nei, det synes jeg ikke. MEN jeg må si at jeg synes Nicklas er veldig søt, så jeg håper både han og henne finner noen som passer hverandre bedre.  

Er du deprimert?
Jeg har vært deprimert, men jeg er ikke deprimert akkurat nå nei. 

Hvor høy er du?
172 cm. 

Har du og Morten planer om barn?
Ja, en gang langt langt frem i tid. 

Tok du og Morten en pause?
Ja, det gjorde vi. 

Hva er din drømmejobb? utenom blogg og YouTube
Det må nok være å jobbe innen  TV-produksjon. Det virker veldig spennende, morsomt og utfordrende. 

Hva liker du minst med Morten?
At han ofte svarer i en ekstremt sur tone, så blir han sur om man påpeker at han høres sur ut, haha. Jeg vet ikke om det er en nordlending greie? haha

Hva er din verste uvane?
Hmmm, godt spørsmål… Det må kanskje være at jeg alltid må rydde opp etter andre for at jeg vil ha det på MIN måte, hehe.. 

Savner du det lange håret ditt?
Jaaaa… hver eneste dag 🙁

Synes du ikke Andrea er litt for tilbaketrukken til å være med på et slikt program?
Både ja og nei. Andrea er veldig ekte av seg, så hun faker ikke at hun vil være med noen hun ikke vil være med, noe som er både bra og dårlig. Hun burde absolutt bare gått all in og latet som at hun virkelig likte gutten, men hun er bare ikke personen til å gjøre det. Ingen av de guttene som har vært der inne hittil er hennes type gutt, men jeg tror nok  dere vil se en annen side av henne om det kommer inn noen hun faller for. GLED DERE 😉

Hvor gammel var du da du tok din første tatovering?
Jeg var 16 år gammel. Hvordan jeg fikk lov til å tatovere meg kan jeg ikke forstå. 

Hvor mange seriøse forhold har du vært i?
Morten er mitt andre. 

Hva hadde du gjort om en av dine ekser hadde kommet inn på Love Island, og Andrea hadde falt for han?
En eks er en eks, så jeg hadde ikke brydd meg. KJØRRRRRR ANDREA!!! Jeg tror det kunne blitt litt kleint på par-middager hjemme hos Morten og meg, hehe. 

Tror du Andrea og Martin kommer til å bli en greie?
Kanskje! Det er så vanskelig å si. 

Savner du Andrea?
Ja, det gjør jeg 🙁

Angrer du på at du ble med på PH?
Nei, absolutt ikke. 

Det verste du vet om?
Slemme mennesker og tær. 

Kunne du vært med på Love Island om ikke du og Morten var sammen? 
Ja, så absolutt! Jeg synes det virker både spennende og morsomt. 

Hvordan går det med deg?
Det går veldig bra. Tusen takk som spør <3

Bor Andrea med deg og Morten?
Nei, hun flytter inn med to andre venninner. 

Hva jobber Morten med?
Sosiale medier. 

Hvilken av reisene dine gleder du deg mest til?
Sri Lanka helt klart, det kommer til å bli SYYKT! 

Har du snakket med Andrea etter at hun dro inn på villaen?
Nei, det har jeg ikke. 

Har du noen gang hatt følelser for en jente?
Nei. 

25 kommentarer

25 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Forstår godt at man kan være litt tilbaketrukket når det kommer til kjærlighet. Syntes jentene kunne prøvd å gi henne et dytt, i det minste prøvd å gi henne sjansen til å vise en ny gutt rundt villaen for eksempel de andre går jo bare rett på! Håper det ordner seg for Andrea

  2. Det der med at Morten høres sur ut og så blir han sur når man påpeker det er definitivt en nordlending-greie 😉

  3. Han virker jo ganske blåst, han Niklas som Andrea er par med inne på «love Island», og det tror jeg Andrea ser godt! virker hvertfall slik! Skjønner ikke at han som valgte mellom Andrea og Magnhild, ikke valgte Andrea istedenfor! Hun er jo den peneste jenta der inne:) Håper det kommer inn en som hun faller for:)

  4. Det med ar Morten høres sur ut og blir sur om man påpeker det, er ikke en nordland-greie!:) min kjæreste er på akkurat samme måte!:) haha! Han er fra Sørlandet!!:)

  5. Kan du legg ut et program for å tren mage? Syns d e så vanskelig å Finn gode øvelsa g å tren mage

  6. Du burde vite om det er en nordlenning-greie eller ikke ettersom du er en nordlenning selv. Selvom du har byttet dialekt betyr ikke det at du ikke er fra Nord-Norge.

  7. Syns Andrea må komme seg litt ned fra sin høye hest. Jeg vil tro grunnen til at guttene har trukket seg litt unna er fordi hun fremstiller jo seg selv som at hun er bedre enn de alle. Og kravene hennes er virkelig ekstreme, hun kan umulig ha vært i et forhold før.

  8. Hei, lurte på om du og Morten kunne lage en video der dere ringer fans?😍PS elsker deg❤️Klem en stoooor fan

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *