WHAT’S ON MY PHONE

Categories Personlig

De gangene jeg har spurt dere hvilket innlegg dere ønsker på bloggen så er det veldig mange som har savnet “whats on my phone”. Jeg har ventet litt med å dele dette innlegget da det ikke er så mye som har forandret seg på noen måneder, men nå har det skjedd et par endringer. Jeg har blant annet lastet ned sykt spennende apper som “nabobil” og “Tromsø Taxi”. Det skjer med andre ord veldig spennende og hemmelige ting på telefonen min. 

BAKGRUNN OG APPER


Noe som er nytt derimot er Jodel. Jeg måtte selvfølgelig følge med på hva folk sier om Love Island, men nå kommer jeg sikkert ikke til å tørre å sjekke på noen dager, HAHA. 

SISTE DM OG TEKSTMELDING


Jeg DØR av meldingene fra Ine, hahaha!

SISTE SNAPCHAT OG GOOGLE-SØK

 BANKKONTO


Jeg har som sagt ekstremt angst for å bli svindlet, så jeg går nesten alltid med lite penger på bankkotoen. Jeg har en “sparekonto” der lønningen min ligger, så overfører jeg fra den hver gang jeg skal bruke kortet. Ja, det er slitsomt, men jeg vil IKKE bli svindlet. Mamma ble faktisk akkurat svindlet for et par tusen kroner på grunn av at kontoen hennes var registrert på Viaplay????? Dere kan tro jeg fortet meg å si opp brukeren min der, haha. 

25 kommentarer

25 thoughts on “WHAT’S ON MY PHONE

  1. Haha dette var morsomt, jeg er også redd for å bli svindlet så jeg har også egen konto der alle pengene mine er som jeg da fører over når jeg trenger noe. Jeg trodde jeg ble det for noen uker siden fordi penger forsvant hele tiden fra kontoen, men de tok penger for å betale Spotify og en redigeringsapp som jeg ikke hadde fått med meg🤔

  2. Det var UTRULIG smart d å overfør fra sparekonto 😊👍🏻Me all den hackinga som florer,burde flere gjort d samme 😊

  3. Hjelper ikke bare å si opp brukeren sin på Viaplay. De har fortsatt kortinformasjonen din lagret, og kan belaste kontoen din. Derfor anbefales det å sperre kortet, og bestille nytt kort. Dette gjør at du får ny kortinformasjon.

  4. Har du sett at Magnhild trasher Andrea på sin insta-story?! Kaller henne for basic bitch osv?

  5. Stine: Hahahah ja. Jeg lo godt når jeg så det. Det er åpenbart at hun sier absolutt ALT for å komme inn på Love Island igjen. Hvorfor konfronterte hun ikke Andrea akkurat der og da om hun skal være så ekstremt bitter?

    Jaja, hva vet vel vi basic bitches ;pPpppp

  6. Det ser ut som Magnhild sendeg seg selv spørsmål som liksom er fra følgerne sine for å få det til å se ut som alle vil ha hun inn igjen.

  7. Jeg tenker at grunnen til at Andrea sendte Magnhild hjem var fordi hun ville ha Martin for seg selv😏

  8. Hjelpes, Sofie… blir nesten litt sånn satt ut av at du skriver det du skriver om Magnhild. Da du var med på ph, så hang du deg opp i at folk som så på ikke hviste hvordan det var og at alt er annerledes en på tv bla bla bla, virker som du er like opphengt i LI som andre seere var på PH. Du er ikke der selv og vet ikke eksakt hvordan det er. Magnhild sa jo selv at hun bare var skuffet over Andrea fordi de sto hverandre ganske nær. Digger bloggen din, men ja.. du er tydeligvis like opphengt i LI som andre seere var på PH når du var med, så ro litt ned.

  9. Line: Hva er det jeg sier som er så forferdelig galt? Selvfølgelig svarer jeg når folk spør! Hun var ikke akkurat snill i det hun skrev om Andrea igår. Hun er å spiller inn et TV-program der hun ikke har noen mulighet til å svare tilbake eller forsvare seg selv, da velger jeg å svare. Jeg har ikke skrevet noe slemt om Magnhild som person, men jeg reagerer på hvordan hun uttaler seg om Andrea. Som jeg nevnte under her så synes jrg det er merkelig at hun legger det frem sånn at det var Andrea som sendte henne hjem, når det var flere som sto bak den avgjørelsen.

  10. ^Hva mener du med at en leser shippet de forrige uke? At de viste at det kom til å skje? Spilles ikke episodene inn bare et par dager før de vises eller er det lengre siden det vi ser har skjedd?

  11. Nå skjønner jeg hvorfor Andrea synes at Andreas var den kjekkeste gutten først! De er jo helt identiske uten sminke!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *