DET SKREMMER MEG

Categories Personlig


Kjekke Morten <3 <3 ;PPP
Dette er faktisk noe av det morsomste jeg har sett på lenge!
ooog dette må være det styggeste
Kanskje dette faktisk?

Alle bildene er tatt av Joakim Kleven.

I går ble Morten og jeg invitert av søteste Anne Brith til premieren av bloggerne. Det kommer snart til å bli en tradisjon, for hun inviterte meg med sist også. Jeg føler selvfølgelig det er viktig å stille opp for vennene sine på ting som dette, for det sier seg vel kanskje selv at det var en stor dag for mange av de som er med. Skal jeg være helt ærlig så hadde jeg først ikke så veldig lyst da jeg skulle reise med nattoget noen timer senere, og det eneste som fristet var noen timer med søvn. Etter en liten prat med Joakim skjønte jeg fort at jeg måtte ta meg turen, noe jeg ikke angrer et sekund på. Det var så koselig <3

Da var faktisk sist premierefest Joakim og jeg ble kjent. Vi snakket om det i går, for det føles jo faktisk ut som at vi har kjent hverandre i 10 år, men sannheten er at vi bare har kjent hverandre i 5 måneder??? Det er litt morsomt å tenke på hvordan noen vennskap får deg til å føle deg så.. trygg? at det kjennes ut som at man har kjent hverandre i mange år. Jeg ble plutselig veldig dyp nå, så la oss avslutte her, hehe!

Jeg vet forresten ikke om jeg har fortalt det her før, men visste dere at jeg egentlig synes det er ekstremt ubehagelig å være på kjendis-eventer eller hva jeg nå enn skal kalle det? Før jeg begynte å blogge selv så drømte jeg om å kunne få delta på slike eventer, men nå synes jeg bare det er litt… ubehagelig? Det teiteste er at det kun sitter i hodet mitt, for jeg føler meg på en måte så lite velkommen om jeg kan si det sånn. Misforstå meg rett, for de aller fleste er alltid hyggelig, men det har dessverre vært sine unntak. Jeg tror nok kanskje det er det som har gjort meg så usikker også, for det er jo aldri kult å føle at noen åpenbart ikke liker deg og helst skulle ønske at du kunne forlate stedet umiddelbart. Det skal sies at jeg kun har opplevd dette en gang, men det var på en måte nok til at jeg ble litt redd for å være rundt andre influencere. Jeg føler meg bare så alt for ny, haha. Det er bare så rart at alt det her kommer fra meg som vanligvis er SUPERSOSIAL, men det er vel ikke alltid man kan være det heller? 

17 kommentarer

17 thoughts on “DET SKREMMER MEG

  1. Det bildet der Morten og Joakim ler var sååå hyggelig 😍 Generelt veldig koselige bilder!!

  2. Syntes det er faktisk mye fake på slike arrangementer. Altså personene mot hverandre osv, men ja ja viktig med disse uansett

  3. Herregud så stygg Morten er as… blir irritert av at du sier at noen er stygge når de ikke er det.. tenk litt på selvbilde til folk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *