SANNHETEN ER..

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Jakke. HER / Bukse. HER / Hettegenser. HER / Sko. HER

NOEN INNRØMMELSER… ♥

♥ Jeg har fått en uvane med å utsette regninger til siste frist, hehe. Jeg har seriøst alltid vært den personen som har betalt regninger med engang de har kommet i posten, men nå har jeg begynt å utsette de til siste liten. Det er IKKE bra, skjerpings!

♥ Morten og jeg har fått et skikkelig husmor-forhold, han er den som lager mat og jeg er den som rydder. 

♥ Jeg bærer på en stor hemmelighet som jeg er veldig frem og tilbake på om jeg skal dere med dere eller ikke. Det er mange grunner til at jeg ikke burde dele, samtidig som at det er mange grunner til at jeg burde dele. #DILEMMA

♥ Jeg har som dere kanskje forstått blitt veldig rastløs igjen. Hadde det ikke vært for Celine så hadde jeg pakket kofferten min å flyttet til USA for lenge siden.. Jeg føler nesten at jeg er stuck hjemme i Norge med et… barn? haha. Jeg kunne uansett ikke byttet ut Celine mot noe som helst, hun er virkelig verdens beste <3 

♥ Den perioden Morten og jeg ikke hadde det så bra sammen så tror jeg faktisk vi kranglet hver eneste dag. Nå kan jeg ikke huske sist vi kranglet, hvor deilig er ikke det? Jeg HATER å krangle, så det er veldig deilig at vi har en pause fra all kranglingen nå, haha! Jeg vet jo at det en gang vil komme dårlige perioder igjen, så det er bare å nyte tiden mens der er her. Neida, joooda. 

♥ Jeg hadde aldri i mitt liv trodd at jeg skulle si dette, men jeg har fått dilla på exern on the beachern. Det er liksom vondt og godt på en å samme tid. Jeg tror nok det har noe med at jeg har fått sansen for noen der inne, og for at Malin er med. Den to første episodene var helt katastrofe, men nå har det begynt å komme seg. 

♥ Jeg tror at slutten av 2018 og 2019 vil bli mitt år, WATCH ME!

♥ Jeg har bestemt meg for å KUN shoppe litt sminke og noen plagg fra House of CB når Isabel og jeg reiser til Los Angeles. Jeg vil heller bruke pengene mine på opplevelser istedenfor klær. 

♥ Jeg er en prosent unna å bestille meg tur til New York, SKAL? SKAL IKKE? 

27 kommentarer

27 thoughts on “SANNHETEN ER..

  1. Buksen du linket til er ikke den samme som du går med på bildet, har du link til akkurat den samme buksen

  2. du og morten kan dra på romantisk tur til New York, der dere vlogger masse. Og prøver å gjøre masse koselige ting, som å spise på romantisk resturant, ta masse goalsbilder osv…

  3. Hvem var det som spilt mariokart med Morten..@?? Morten og Morten #skikkeligkult 🙄🤦‍♂️

  4. Kunne du fortalt litt om hvordan pausen til deg og morten fungerte, enten i et innlegg eller godt svar feks på ukens spørsmål?
    Mange pauser ender i å gå fra hverandre, og at dere klarte det er et veldig bra eksempel på at det kan gå bra! Jeg krangler selv unødvenig mye med kjæresten min..://
    Selv om det ikke er noe fasit på hvordan en pause fungerer vil jeg gjerne høre hvordan dere gjorde det. sånn kuttet dere kontakten helt eller blokket hverandre, eller snakket dere litt bare ikke som kjærester? hadde dere lov til å gjøre noe med noen sndre i pausen? hvor lenge varte pausen og hva gjorde at dere bestemte dere for å gi det en ny sjanse? hva sa dere til venner lg familie under pausen? hvordan opplevde du pausen, trist, lettelse, osv?
    Jeg håper du kan lage et innlegg på dette, da det kunne vært en inspirasjon for mange samt et godt lest innlegg! Utrolig spennende. om du ikke får laget innlegg, så håper keg du kan svare på et eller flere av disse spm i en spm runde/ukens spm❤️ eller her i kmt feltet da forsåvidt! Stå på, du er utrolig flink og modig!!Unner deg og morten alt godt❤️❤️

  5. Hallooo..🙈🙈 du kan jo ikke si at du har en hemmelighet, og ikke si hva det er🙈 du kan fortelle det til oss❤ Blir så nysgjerrig vetu😅🙈

  6. Elsker at du velger bort shopping mot opplevelser. En mer bærekraftig verden er mulig, men forandring krever handling (eller ikke;)) 🌻

  7. Hei, kunne du prøvd og variere bildene dine litt mer? Er liksom veldig kjedelig å se på det samme bildet bare i mange forskjellige posisjoner også om du kunne ha plassert de ikke alle på samme sted sånn at det ikke er 10 bilder i starten og så en haug med tekst.Tror folk hadde satt pris på det 💛

  8. Faktisk er det bra å betale regninger i siste liten. Fordi da er det du som får renter på pengene mens de fremdeles er på konto. Betaler du lenge før fristen så får de regningen kommer fra «rentene dine». Selskaper tjener faktisk enormt med penger bare fordi vi betaler før vi må 😉

  9. REIS TIL NEW YOOOORK! Det er min største drøm å reise ditt.. men jeg har ikke penger så jeg får dessverre ikke reist….. så kan ikke du ta turen for meg å ta masse bilder og vlogger og ikke minst kose deg på min dream destination. <3

  10. Synes du kan jobbe litt mer med bildene dine. Eller er det sminken? Mam ser godt at du har et tonn med sminke i ansiktet, og mislykkes stort i å se sexy og kul ut. Du er pen, men på disse bildene ser du gammel og unaturlig ut.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *