ENDA EN RABATTKODE PÅ NELLY

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Jeg vet det var mange som ble fortvilet over at dere ikke rakk å bruke min personlige rabattkode, så jeg er derfor ekstremt glad at jeg kan meddele at dere enda kan få 20% rabatt på ALT fra NLY Trend. De har fått inn utrolig mye fint den siste tiden, så nå kan du virkelig shoppe fine høstklær til en billigere penge. Koden varer i 24 timer, dvs at den går ut 14/9 – klokken 15.00. Dere har med andre ord et helt døgn til å SHOPPE <3 Enjoy

Rabattkode: 48H

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET

MINE FAVORITTER FRA NLY TREND


Bukse. HER / Genser. HER / Cardigan. HER 


Genser. HER / Jakke. HER / Sett. HER


Kjole. HER / Jakke. HER / Genser. HER


Kjole. HER / Kjole. HER / Kjole. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET

Rabattkode: 48H

3 kommentarer

3 thoughts on “ENDA EN RABATTKODE PÅ NELLY

  1. “Ukens tanke: Det er så innmari mange folk som hele tiden skal snakke om, og påpeke at de ikke vil bo i Norge. At “jeg er ikke ment for å bo her, det er mørkt og kaldt halve året”, og at Norge ikke er ment for de. HVORFOR flytter ikke de?? Jeg skjønner jo $eff at det er lov å drømme, men når man gjentatte ganger påpeker at Norge er dritt og at man må bort herfra – why the fuck ikke bare flytte da?? Nå skal det sies at jeg elsker å bo i Norge og kanskje blir ekstra irritert over at noen “hater” å bo i dette flotte landet med så flott natur, flotte tilbud og flotters forutsetninger også da
    Det burde vært lover mot å pøse ut med så mye klaging for så å ikke gjøre noe med det heheeh”
    Quote annais. Følte den passet deg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *