ANDREA + MORTEN = ?

Categories Personlig

I går fikk jeg et spørsmål om hva jeg synes om Morten, og det var da jeg kom på noe jeg holdt på å skrive på bloggen den første uken Love Island ble sendt på TV. Som dere sikkert har forstått så har Andrea hatt veldig vanskeligheter med å åpne seg når det kommer til gutter og kjærlighet. Vi har hatt mange dype samtaler om akkurat dette, for jeg er dessverre ganske lik. Som jeg har vært ærlig om før så har mange av problemene til Morten og meg vært at jeg har blitt så redd for å bli såret, at jeg heller har prøvd å dytte han unna. Det er skremmende å være med et menneske som kan knuse deg på noen sekunder, for at kjærligheten du har til den personen er så sterk. 

Andrea har prøvd å date tidligere, men har alltid trekt seg unna i det sekundet det har blitt for seriøst. For hva om? Jeg pushet Andrea ekstremt mye til å være med på Love Island, for jeg visste at hun hadde godt av å være innestengt slik at hun ikke kunne løpe unna med engang det ble seriøst. Det morsomme er at da jeg skrev et innlegg med hvem hun kom til å  gå best og minst overens med, så sto det mellom Marius og Morten. Ikke for at jeg fikk et dårlig inntrykk av han, men rett og slett for at Andrea finner på de merkeligste grunnene til at det ikke funker med en gutt. Jeg så derfor for meg at hun kunne finne på å utelukke Morten på grunn av at han hadde NM? eller VM i vannsklie, haha. 

Etter at tiden gikk fikk jeg bare mer og mer øynene opp for Morten, og synes at det var veldig kjipt at Andrea og han ikke hadde funnet tonen. Det var ikke bare jeg som la merke til det, men også dere. Jeg skal være så ærlig å si at jeg var usikker på om at Andrea kom til å finne kjærligheten inne på Love Iceland(hehe), rett og slett for at hun er så sær. Jeg var usikker på om hun i det hele tatt kom til å overleve en uke der inne, for jeg visste at hun ikke kom til å kunne klare å fake at hun var interessert i noen. Jeg vet ikke om dere husker det, men når Andrea var partner med Marius og Nicklas så la hun seg jo på andre siden av sengen, hun var ikke interessert i nærkontakt og tok helt avstand fra de. Hun har en veldig ekstrem intimsone, og klarer derfor ikke å kose med noen hun ikke har en spesiell kontakt med. Hun synes det er ubehagelig å få klem av vennene sine, så det sier kanskje sitt.

Det er akkurat derfor det gjør meg så glad å se en forelska Andrea på TV-skjermen. Jeg har vært usikker på om jeg noen gang kom til å se henne forelsket, og var vel egentlig helt sikker på at hun kom til å ende opp alene med 8 katter. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor mye det varmer hjertet å endelig se at hun åpner seg opp for en gutt, og ikke minst en som er like fin og god som Morten. Jeg var først litt redd for at de kunne bli litt kjedelig for hverandre, men jeg ser nå at Morten er den perfekte gutt for henne. Hun trenger en rolig, tålmodig, voksen og oppgående gutt. Hun trenger noen som kan roe henne ned, og noen som har forståelse for at hun har en annerledes hverdag enn de aller fleste. 

Alt jeg kan si er at jeg gleder meg veldig til at Andrea og Morten kommer hjem, og at jeg endelig får møte han. Jeg gleder meg også til å følge disse to turtelduene på veien videre, for jeg er faktisk så selvsikker at jeg kan si at jeg tror 100% sikkert at det her er noe som kommer til å vare på utsiden. Jeg gleder meg til dobbeldates med Morten 1 og 2, haha. Jeg gleder meg til å bli kjent med en Andrea som har kjæreste, for den personen hadde jeg nesten gitt opp å møte. Jeg vil derfor bare takke Morten som har vært så flink med å utfordre Andrea, passe på henne og gjøre henne så lykkelig. Jeg har aldri sett Andrea så glad før, så du har virkelig gjort en god jobb. Jeg gleder meg til å møte deg om noen dager, hehe 😀 

Om du synes Andrea og Morten er verdige vinnere og tror like mye på kjærligheten som jeg gjør, så MÅ du huske å stemme på Andrea og Morten i appen hver gang dere får mulighet til det <3 kyss og klem. 

48 kommentarer

48 thoughts on “ANDREA + MORTEN = ?

  1. Hei. Har litt troa på at Morten kanskje er litt betatt – Andrea nei . Skal ikke uttale meg om henne som person for jeg kjenner henne ikke. Hun virker ikke ekte. Hun har noen issues med nærhet ja. Håper Morten kan hjelpe henne deHar ikke troa på Ellinor og Christian heller. Vi får vel se hvordan det utvikler seg. 🙂

  2. Lise: Hmm, så merkelig! Synes det er veldig synlig at Andrea liker Morten, og motsatt. Synes også det vises godt at Christian og Ellinor liker hverandre. Menmen, alle har jo forskjellige syn på ting 😀 og det er helt greit!

  3. Heii, så at det var noen andre som også hadde problemer med å laste inn snappen din, så vill bare at du skulle vite at det er flere som har problemer med det

  4. Fått se en helt ny og fantastisk side av Andrea nå, hun utgjør en utrolig ærlig og fin figur inne der og føler Morten og Andrea er kanskje det eneste paret som ikke har gitt noen tegn for at de er der for noe annet enn kjærligheten, penger kan man få andre steder og det viser de så godt! Sammen med Christian og Ellinor er de desidert det mest ekte og verdige paret!

  5. Jeg har også problemer med å se snappen din. Får sett alle andres my story. Så flere også hadde problemet.

  6. I begynnelsen tenkte jeg at hun kunne være betatt av Morten. Etter episoden Igor, virker alle å spille for pengene, bortsett fra Ellinor og Christian. Han der Andreas? Instagutten, tenk å leve et slikt fattig liv. Lave gutten som må ha andre ting å hevde seg på. Morten er min favoritt, selv om det ikke er min type. For et spill sier jeg.

  7. Helt enig, synes Andrea og Morten er så fine sammen <3
    Jeg skjønner Andrea godt jeg, det er ikke så lett for alle å skulle åpne seg og være sårbar for en gutt. Veldig koselig å se at hun begynner å gjøre det for Morten. Heier på dem

  8. Hele forholdet der ser fake ut og er garantert et skuespill for å vinne penge gevinste, dumt at folk som virkelig hadde funnet kjærligheten mått ryke ut igår også får andre fortsette når det tydelig ikke er noe der

  9. Hvorfor har vi love Island i Norge, egentlig, det samme som pære, men, liker PH litt bedre hvis du spør meg@?? 🤔🙄

  10. Synes de er helt nydelige sammen, jeg <3 vi mennesker viser følelser forskjellig, og det er typisk at andre som ikke viser følelser på samme måte som deg (eller her: Andrea) ikke greier å relatere. Og hvis de ikke greier å kjenne seg igjen, så må det jo så klart være falskt :p *facepalm*
    Det vitner jo egentlig kun om liten evne til å reflektere over at vi alle er forskjellige for dem det gjelder:) og om man skal være så høy på pæra at man skal si at alt jeg ikke forstår, det kan ikke være ekte. Folk skal få mene det man vil, men Jeg tenker det er en fin regel at man skal «mene alt man sier, men du trenger ikke si ALT du mener».
    Jeg kjenner ikke Andrea, men jeg så henne på PH og man kan jo sammenligne med hvordan hun var i starten av oppholdet av Love Island, så da er det veldig lett å se at det er annerledes med Morten. Jeg har supertroa på dem og det virker som de får ut det gode i hverandre <3 heia kjærligheten! Og vennskap, ikke minst. Du virker som en fantastisk støttespiller for venninnen din, og jeg er sikker på at hun kommer til å bli SÅ RØRT når hun kommer ut og leser alt du har skrevet <3
    Den her ble lang, haha! Ble litt provosert av kommentarene til de over her :p

  11. Jeg kan si med hånden på hjerte at Morten er vedens mest godtroende personen man kan møte! Han er tremeningen min å er vokst opp i et fantastisk miljø sammen med flotte folk! Og ja han er veldig tålmodig (lærer på ungdomsskolen) å klarer han æ håndtere 13/14 år gamle ungdommer så skal han fint klare å holde ut med at Andrea er litt «treg»!
    Ønsker de massemasse lykke til å ja jeg håper de vinner hele sulamitten

  12. Heldig Andrea som har en så støttende venninne! Heia Andrea og Morten <33 De er sååååå søte sammen

  13. De er utrolig fine sammen. Andrea kunne faktisk ikke funnet seg en bedre fyr! Når jeg ser de på programmet, så virker de genuint glad i hverandre og det lyser jo av Andrea at hun liker han veldig godt! Åååhh kommer ikke over hvor søte de er <3 <3

  14. Eg har vore fast lesar av bloggen til Andrea sida dag 1, og vil seie eg har blitt «kjent» med ho, om det går Ann å seie. Eg blir så sjukt gira av å sjå kor mykje ho har opna seg på Love Island og det at ho tørr å prate om følelsar!!😻 i hvertfall i forhold til korleis ho har vore før!! go Morea!!!

  15. Det samme skjer med meg, det med at storyen din stopper opp og det skjer ikke med andre stories. Jeg har en iPhone 6s

  16. Emily: Det er SÅÅ sant det du sier! Det er så mange som mener de sitter på fasiten til hvordan kjærlighet skal være og se ut. Det er ekstremt irriterende da vi alle er forskjellige!!

  17. Jeg elsket Andrea i episoden fra i går!! Hun var så søt og så så forelsket ut😍😍hver eneste gang de gir Morten og Andrea litt TV-tid, ser man hvor forelsket de er

  18. Vi får se, søta.. har puppene din vokst nylig@?? Virke mye større en siste/før! Eller har du operert..@?? Gravid..@?? 😳🤨

  19. Til alle som sier Andrea “spiller” for pengene. Kan jeg stille noen spørsmål; hvorfor skulle Andrea gjort det? Hun virker jo så forelsket, itilegg har jeg fyllt med på både Andrea og Morten, Morten tilrettelegger mye for Andrea slik at hun får den spacen og det hun trenger, for å kunne intressere seg. Helt i starten var hun me 3 forskjellige? (Om jeg ikke tar feil?j om pengepremien var så fristende, kunne hun da ikke bare kjørt på å “spillet” på en av di andre første gutta? Hun gikk ifra 3 stykk. Itilegg; har ikke Andrea en ganske ok økonomi å godt med penger, slik at di 500 000 bare kommer godt med om di vinner sammen? Hun trenger jo egentlig ikke disse pengene mtp inntekt? Hun har iværtfall ikke hjerte til og velge 250.000 kr vekk ifra Morten, som er så snill, tolmodig og god mot henne. Jeg kan også se at det er ekte ❤️ Om ikke så er hun en jævla god skuespiller all the way å så god skuespiller tror jeg faktisk ikke hun er! Jeg heier på Andrea og Morten, begge to like mye. Hun virker veldig ekte, å det gjør han også!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *