EN OPPDATERING PÅ ALT SOM SKJER OG HAR SKJEDD

Categories Personlig

Jeg har tenkt litt på å begynne med en spalte hver mandag, der jeg oppdaterer dere på hva som skjer fremover og hva som har skjedd. Jeg vet ikke helt om jeg kan kalle det for en spalte, men kanskje litt mer en snikksnakk. Jeg får jo veldig mange spørsmål i løpet av en uke, og det er ikke alle jeg får gitt et like godt svar på. Jeg tenker derfor at en liten oppsummering kan være fint. Hva tenker dere? 

Jeg har blant annet fått mange spørsmål om skolen, fravær og hvordan utdannelse jeg får etter dette året. For det første så kommer jeg ikke til å få en utdannelse etter et år på skole, rett og slett for at jeg ikke har mulighet til å være der hver eneste uke. Som dere kanskje vet så er fraværsgrensen ganske streng, så jeg vil aldri klare å holde meg innafor den med bloggen, møter og all reisingen jeg driver med. Skolen og jeg ble derfor enig om at jeg skal møte opp de dagene jeg kan, sånn at jeg lærer meg det grunnleggende innen make-up. Jeg gjør jo tross alt dette for meg selv og mine interesser, og ikke for utdannelsen sin skyld. Jeg synes make-up er kjempe morsomt og ikke minst interessant, og det er akkurat derfor jeg ønsker å lære meg det ordentlig. Jeg tenker jo etterhvert når jeg blir flink så skal jeg dele tips og råd med dere, høres det morsomt ut?

Det er ikke bare skole som har skjedd i livet mitt, jeg har også signert en kontrakt som jeg tror vil ha mye å si for karrierer min. Rettere sagt så har Morten og jeg signert en kontrakt SAMMEN, wuhuu 😀 Jeg hadde aldri trodd da jeg så Morten for første gang at han ville være min fremtidige kjæreste, samboer og kollega. Verden er merkelig, er den ikke? Jeg skal selvfølgelig ikke holde dere på pinebenken, for det er heldigvis ikke hemmelig. YouTube-kanelen til Morten og meg har blitt signert av United Screens, så det vil med andre ord si at vi virkelig skal satse 100% på kanalen vår fremover. Jeg kan garantere at det vil bli mye innhold og mye mer profesjonelt. Jeg gleder meg derfor veldig til å ta dere med på denne reisen, og er evig takknemlig for at United gir oss denne sjansen. TAKK <3 Dere kan følge kanalen vår HER

Over til noe helt annet, for som dere helt sikkert har skjønt så kommer Andrea hjem denne uken, og jeg er så ivrig at jeg har sendt melding til produsenten for å få vite hvilken dag. Jeg kan ikke risikere å være opptatt den dagen hun kommer hjem, så det er veldig viktig for meg å finne ut, haha. Jeg skal ærlig innrømme at det blir ekstremt rart å ha Andrea hjemme i Oslo uten at hun er min roomie. Det var på en måte henne som gjorde at jeg følte meg ekstra velkommen her, og det er henne som har tatt vare på meg og har vært flink med å inkludere. Jeg får derfor bare håpe at hun enda vil komme masse på besøk og bruke gjesterommet vårt, hehe!

Nå er jeg på vei til skolen for å lære meg absolutt alt jeg kan lære meg, haha. Jeg har faktisk brukt store deler av helgen min på å lese meg opp på fargekart og bryn, så det sier vel kanskje litt om hvor engasjert jeg er. Jeg har SÅÅ lyst til å lære, så da er det bare å stå på, hehe! Wish me luck <3

10 kommentarer

10 thoughts on “EN OPPDATERING PÅ ALT SOM SKJER OG HAR SKJEDD

  1. Ikke i fb med innlegget. Men etter episoden i går tror jeg på Morten og Andrea, 🙂 ville bare si at jeg har endret mening 🙂

  2. Hei!
    Har et spørsmål angående de du skrev om at du spiste sunt og trente 3-5 ganger i uken. Hva er det du egentlig trener? Virker som om de eneste du gjør er å gå på tredemøllen?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *