SKOLE OG HØSTKLÆR

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker / Nelly

Hei dere <3 Jeg håper alle har hatt en fin dag i dag. Akkurat nå sitter jeg på bussen på vei hjem fra skolen og har dermed fullført 2/3 skoledager. Denne uken har vi begynt å utføre sminke på hverandre, noe som var overraskende gøy. Jeg har alltid synes det har vært morsomt med sminke, men jeg ble overrasket over hvor morsomt jeg faktisk synes det er. Det er ikke bare morsomt, det er også veldig komplisert. Jeg hadde aldri i mitt liv trodd at det skulle være så vanskelig å lære sminke, men det ligger så mye mer bak enn hva vi egentlig vet. Det er helt rart å tenke på at jeg vil være en profesjonell “make-up artist” om et år. 

Jeg tenkte forresten at jeg skulle tipse dere om alle fine høstnyhetene Nelly har fått de siste ukene. Jeg fant også en jakke som var veldig lik min fra Pretty Little Thing som absolutt alle har spurt om. Den er i en annen farge, men stoffet og fasongen er nesten helt lik. Bare ta en titt på bildet under <3

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL LIGNENDE JAKKE


Genser. HER / Genser. HER / Genser. HER


Genser. HER / Jakke. HER / Genser. HER


Jakke. HER / Jakke. HER / Jakke. HER


Boots. HER / Boots. HER / Boots. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY

5 kommentarer

5 thoughts on “SKOLE OG HØSTKLÆR

  1. Hei Sofie! Lurte på hvilken strl du har i den beige joggebuksen fra Nelly til 299kr? og er den lang i bena?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *