SPØRSMÅL OG SVAR / FORHOLDET VÅRT

Categories Personlig

SPØRSMÅL OG SVAR OM FORHOLDET VÅRT ♥

Er du like forelsket i Morten nå som da dere bestemte dere for å satse på hverandre?
Om jeg er like forelsket er vanskelig å svare på, da jeg føler at forelskelse går over å blir til noe enda sterkere etterhvert. Jeg var nok mer forelsket før, men jeg elsker jo Morten bare mer og mer for hver dag som går. 

Vil dere gifte dere en dag?
Om vi har det like bra sammen en gang i fremtiden, og jeg fortsatt føler at Morten er den rette så vil jeg selvfølgelig gifte meg med han. 

Hvor lenge har dere vært sammen nå? Elsket dere på PH/svensk fan.
Åååh tusen takk fine deg <3 Så moro å høre at vi har følgere fra andre land, wuuhu! Vi har vært sammen i 1 år og fire måneder.

Har dere tvilt på forholdet deres?
Ja, det har vi. Det ordnet seg heldigvis da <3

Når laget dere pranken av Morten? Siden Andrea var med i den?
Vår siste prank var ikke Andrea med i, men hun var hjemme da jeg Morten fikk kjenne på litt voks, hehe. 

Hvor mange barn vil dere hva?
Jeg personlig vil ikke ha mer enn to. Jeg synes det er mye å ha en hund, så jeg vil ikke tenke på hvor mye ansvar det er med to barn, haha.  

Er det sant at du er høyere enn Morten?
Nei. Han er noen CM høyere enn meg. 

Jeg har hørt at du forsøger Morten, er ikke det litt kjipt?
Det er absolutt ikke sant. Jeg betaler mer enn han for at jeg tjener mer, men jeg forsørger han ikke. Jeg vil kanskje si at vi ligger på en 60/40 

Når du møter så mange kjendiser som dere gjør i L.A, får du ikke lyst til å bytte ut Morten? Jeg tenker at livet med en kjendis må være mer spennende.
Hahah nei, så absolutt ikke. Jeg synes noen ganger at det er stress å være en offentlig person i lille Norge, så jeg vil ikke tenke på alt presset de kjenner på hver eneste dag. Det er nok dessverre ikke så rart at det klikker for 70% av de. 

Hei. Så at du dro hjem alene fra utestedet på lørdag, var det på grunn av en krangel?
Grunnen til at jeg dro tidlig hjem var for at jeg var alt for full, veldig sliten og ville ha mat fra Burgerking, haha!

Er det ikke kjipt å være med en gutt som får så mye oppmerksomhet fra andre jenter?
Både ja og nei. Noen ganger er det selvfølgelig slitsomt, men i de aller fleste tilfeller så bryr jeg meg ikke. Morten er jo veldig kjekk så jeg forstår jo at andre jenter prøver seg 😉

Er det sant at Morten fikk spørsmål om å være med på Ex On The Beach som en joker? 
Nei, det er ikke sant. Hva skulle han gjort der med kjæreste? haha. Martine Johansen fikk tilbudet om å være med da, så det er kanskje de to du forveksler. 

Hva var første inntrykket ditt av Morten første gang du så han?
Skal jeg være helt ærlig så husker jeg ikke. Det var så mange inntrykk å ta innover seg den dagen, så jeg tror på en måte at jeg ikke fikk et spesielt inntrykk av noen av deltakerne utenom Martine Johansen. Jeg synes hun var så sykt skummel, samtidig som hun virket skikkelig bitchy 🙁 haha

Er det sant at du og Morten egentlig visste hvem hverandre var inne på PH, men hadde et skuespill for de andre? Jeg har hørt at dere planla kjærlighet der inne.
Igjen så tror jeg dere blander med Martine her, da de to var samboere på daværende tidspunkt. Morten og jeg hadde ingen bekjentskap til hverandre før vi møttes inne på hotellet. 

Elsker du Morten mer eller mindre enn eksen din?
Det sier seg vel kanskje selv? Hadde jeg elsket eksen min mer så hadde jeg ikke vært sammen med Morten den dag i dag. Selvfølgelig er det Morten jeg elsker <3

Synes du at du og Morten er et finere par enn Andrea og Morten?
Jeg synes at vi er fin på hver vår måte 🙂

7 kommentarer

7 thoughts on “SPØRSMÅL OG SVAR / FORHOLDET VÅRT

  1. Jeg digger deg men nå begynner det virkelig å gjenta seg de samme innleggene om forholdet deres..

  2. fine svar <3 men er vel feil å si du ikke har sett andre på 3 mnd haha beynte ikke inspillingen 25 august? 1 1/2 mnd siden<3

  3. Men hvem var med i denne pranken du la ut da? Så det var en jente der i bakgrunnen i videoen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *