ET NYTT OPPDRAG

Categories Personlig

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Morten 1 og Morten 2, hvem er hvem? 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Som dere helt sikkert har fått med dere allerede så var Morten og jeg invitert over til Andrea og Morten 1,2? på dobbeltdate i går. Det er vel ingen hemmelighet at Andrea og jeg har planlagt at de to skal gå godt overens, slik at vi kan ha flere dates og reise på ferie sammen. Det skulle ikke mer til enn Fifa og Fotball, så var det allerede gjort. Det ble med andre ord ikke et påtvunget vennskap, så det er jo enda godt. Det hadde jo vært helt krise om de ikke hadde hatt noe til felles, med tanke på hvor mye Andrea og jeg henger sammen og hvor gode venner vi er. 

Jeg har jo også tatt på meg oppdraget ” Få Morten til få flytte til Oslo”, da det er helt uaktuelt at Andrea flytter til Kristiansand. Jeg kommer helt seriøst til å kidnappe henne om hun i det hele tatt vurderer det, så det er derfor veldig viktig å få Morten til å elske Oslo. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få til det enda, utenom å invitere han på Fifa en gang i uken, haha! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg ser forresten at det er et par stykker som reagerer på at jeg “hang ut” Magnhild på Snap og Instastory i går, så jeg tenkte å forklare den. Det var kun humor, og ikke ment for å henge ut noen. Andrea og Magnhild er gode venner, så det hadde jo også vært meget spesielt om hun var med på å disse henne på sosiale medier. Jeg tagget Magnhild av en grunn, og hun synes kun det var morsomt. Ingen skade har skjedd, SÅ DET GÅR HEEELT FINT 😀

15 kommentarer

15 thoughts on “ET NYTT OPPDRAG

  1. Samme om Magnhild synes det var ok eller ikke, men ikke vis unge lesere at det er ok å henge ut folk. Hvordan du ærlig talt mene at du er et godt forbilde?

  2. Virker som at dere koste dere masse. Gleder meg til å følge med på deg, Morten, Andrea og Morten videre. Du er flink til å skrive og ta bilder. stå på <3

  3. har ikke noe med innlegget å gjør, men 22 july filmen har jo akkurat kommet ut… skal du se den? Og ble du spurt om å være med i noen av filmene, eller kjenner du noen som var på utøya som ble spurt?

  4. Hvorfor har Andrea og Morten sånn mygg(?) mikrofon på bildene? Er de med i ett nytt program?

  5. dere er herlige alle fire 🙂 Jeg har hele 4 morten i venneflokken min, der sier vi Morten C, Morten Andre, Morten og Morten Marius, så har en av Mortene et navn til får dere bruke det 🙂 Morten 1 og 2 blir litt rart kanskje 🙂

  6. Du ligner så mye på Ariana Grande !😍 Kan du prøve å lage en sminkelook av henne på YouTube kanalen din ?

  7. Det trenger du ikke Ingvild, alle som ble kjærester har det, sjekk heller Ellinor sin Instagram så får du svar med en gang istedet for å vente på Andrea. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *