MIN STØRSTE FRYKT

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly


Jakke. HER / Genser. HER / Bukse. HER / Sko. HER

Jeg må ærlig innrømme at jeg ble skikkelig glad av å se disse bildene av meg. Enten så er det jeg som har blitt for høy på meg selv eller så utstråler disse bildene ekte lykke. Det kan godt være at jeg kjenner så mye på lykkefølelsen selv, at jeg tror andre kan se den, haha! Jeg er som dere sikkert forstår veldig lykkelig for tiden, som jeg allerede har nevnt alt for mange ganger. Det som likevel alltid ødelegger litt for lykkefølelsen er at jeg på en måte går rundt å venter på nedturen, om dere forstår? Jeg har det så bra for tiden, så jeg er livredd for å få det kjipt igjen. Det høres helt merkelig ut, og det er nok veldig merkelig også, men det er på en måte noe jeg har hengende over meg. For hva om noe skjer? 

Apropos lykke, jeg klarte endelig å få med meg en venn på å se skrekkfilm i dag. Jeg har lenge hatt lyst til å dra på kino for å se “the nun”, men jeg har alltid fått det samme kjipe svaret, “nei, det tør jeg ikke”. Heldigvis har jeg Isabelle, som bokstavelig talt sier ja til absolutt alt. Jeg tror aldri jeg har opplevd å få et nei av henne, så det er jo veldig moro. Jeg er et veldig yes menneske selv, så jeg digger når jeg møter folk som er lik meg der.

Vi får håpe at vi overlever denne skumle filmen, slik at vi snakkes imorgen <3 Ønsk oss lykke til, haha!

9 kommentarer

9 thoughts on “MIN STØRSTE FRYKT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *