VI ER ENDELIG FREMME

Categories Reise

H E R R E G U D så godt det føles å endelig være fremme i Los Angeles igjen. Vi tok et direktefly med Norwegian, så reisen var heldigvis ikke “så lang”. Det tar over 10 timer å fly hit, så det er jo ikke akkurat en kjapp flyreise, haha. Det ble også et helvetes kaos i det vi landet på flyplassen i Los Angeles, men det orker jeg ikke å gå inn på akkurat nå. Alt jeg kan si er maktsyke mennesker i feil jobb, det er ikke noe som provoserer meg mer enn det. Jeg er virkelig så forbannet og tom for akkurat nå. 

Jeg har forresten store planer om å ha gode rutiner de ukene vi skal være her, slik at jeg får gjort jobben min 100% og ikke 30% som det har vært alle de andre gangene. Jeg har allerede bedt Nina om å hjelpe meg til å komme meg opp på morgenen, så jeg skal prøve å følge litt av hennes rutiner. Hun er en sånn person som våkner kjempetidlig, spiser frokost og drar rett på trening. Hun er så dedikert og flink, noe dere sikkert også har lagt merke til med tanke på livsstilen hennes. Er det en dame jeg lar meg motivere av så er det henne, i’m so proud. Og til alle dere som skal starte med sugerdaddy spekulasjonene igjen, en jente kan også tjene gode penger uten å ha en mann som står bak det 😉 

En liten sneak peek av leiligheten og utsikten… <3 

Om det er noe spesielt dere ønsker at jeg skal blogge om når jeg er her så er det bare å legge igjen en kommentar. Nå skal jeg få meg litt søvn, vi snakkes senere <3

55 kommentarer

55 thoughts on “VI ER ENDELIG FREMME

  1. Hva jobber nina med, og hvordan kjenner du henne?:) ha en fin tur jenter, gleder meg til snap og insta stories 🙂

  2. Elsker måten du skriver på, du er den eneste bloggern jeg klarer å lese alt av. Du er veldig åpen og ærlig noe jeg setter pris på som leser. Det er også veldig deilig at man ikke føler du prøver å få oss til å syntes synd på deg hele tiden, som mange andre gjør. Digger at du og Morten ikke skal kose hele tiden i videoer men heller viser et mer ekte forhold. Du er drit flink Sofie stå på videre. Husk å kos deg i LA og prøv å ikke stresse så alt for mye over jobb. Hilsen en trofast leser❤️❤️

  3. Hva er det Nina jobber som? Jeg spekulerer ikke om suggerdaddy, men hun må jo tjene godt for å bo der hun bor. Så lurer bare på hva hun driver med ettersom hun har den livsstilen hun har.

  4. Wow for ett stort munnsår du har! Har slitet med det før når jeg var yngere så har gode tips hvis du vil få det mindre på kort tid.

  5. Hun som har på briller i flyplassen, er hun blind? følger dere henne? så snilt av dere å hjelpe blinde mennesker

  6. Bloggnorge er så kvalmt det, småjenter som tjener ekstremt på å lure andre småjenter gjennom annonser osv. Tenker du noen gang “Hva faen er det jeg egentlig driver med? “

  7. Åherregud! Samma greia hveeer gang.. «flyreisen fra helvette» «forferdelig flytur» ÅSSÅVIDERE. Det dere opplever på reisene er ikke unormale ting å oppleve. Vært greit nok å blogge om det 1 el 2 ganger, men ikke HVER GANG! Kos dere i LA 👌🏻

  8. Så sannheten er at du ble tatt inn av politiet for å oppføre dæ mistenkelig på flyplassn? Ref… isabel blogg

  9. Anonym: Jeg måtte inn på et nytt intervju etter at jeg hadde vist passet mitt på den første kontrollen. Hvorfor vet jeg ikke, men kan ikke forstå hvorfor jeg/vi virket mistenksomme. Vi fikk heller aldri noe forklaring, kun ” sit down!!!” Så i dont know.

  10. Er Celine med? Elsker deg såååå mye og ser på YouTube kanalen din hele tiden!!!❤️❤️❤️

  11. Selvfølgelig har hun en sugardaddy som betaler for henne. Dere er jo hoes alle sammen. Dere livnærer på å få penge fra samfunnet ved å selge dere selv og din såkalte venninne Nina har fått leilighet og to hunder av sin sugardaddy. Altså come on, si hva hun tjener og jobber som for å motbevise det da!

  12. Tror nok det har noe med at dere er 3 jenter, som reiser til LA 2 ganger, på så kort tid. Da blir vel spørsmålet hva formålet er, og hvordan dere finansierer dette osv. For alt de vet så kunne dere har vært kurerere, luksusprosituerte osv. Til neste gang så er det nok notert, og da slipper dere dette!

  13. Hva tror du at du er Egentlig? Du er bare en normal kjedelig menneske ingen ting mer spennende en det. Med andre ord kjedelig å normal. Hva tror du at du er egentlig?😂

  14. Jeg bodde også i down town er det like ved er Mini senter med target, Victoria secret og sånt ?

  15. Er det ikke litt sånn rart at hun vil holde det privat? Hvis man har en vanlig jobb er det ingen som har noe problem med og fortelle hva man jobber med. Det viser jo bare at hun jobber med noe hun kanskje ikke er så stolt av.. Stripper kanskje? Man tjener jo bra med penger i LA på det. Er ikke rart folk mener hun har suggerdaddy når hun skal skjule hva hun jobber som og kjører rundt i en porsche. Er noe som ikke henger helt på greip.

  16. Har du fyllt leppene? Såg du var blå på overleppa.. Lignet på blåveisen jeg fikk etter jeg hadde fyllt:-)

  17. Anja: Hva folk velger å dele ut i offentligheten må vel være opp til hver enkelt? Jeg har blant annet flere familiemedlemmer og venner som ikke ønsker at jeg nevner eller tar bilde av de, men de har jo ikke en sugardaddy eller er en stripper av den grunn? haha.

    Tenk at det skal være så vanskelig å respektere andres privatliv 🙂

  18. Hei, jeg skal til LA i sommer og lurte på om du kunne skrive om ting du ville anbefalt å gjøre i LA, fine restauranter og hva opplevelsen din er om LA❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *