ANDREA VS MORTEN

Categories Personlig

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er nå tre måneder siden Morten og jeg flyttet sammen, og som jeg allerede har fortalt dere så har det gått veldig bra som samboere. Jeg var så fornøyd med å bo sammen med Andrea, så jeg er veldig glad for at jeg er like fornøyd med Morten <3 Jeg tenkte uansett at det kunne være morsomt/interessant? med et innlegg der jeg forteller hvem som har vært den “beste samboeren”.

Når det kommer til rydding og vasking så vil jeg helt klart si at Andrea vinner, haha. Det som var så deilig med å bo med henne var at hun er nesten like opptatt som meg av å ha det ryddig rundt seg. Jeg har hatt noen rotete roomies før, og det passet absolutt ikke meg. Jeg er nok den personen som irriterer meg lettere over rot enn andre, så jeg ble en gang så frustrert at jeg satt middagen som ikke ble vasket opp på soverommet til vedkommende. Det var nok veldig digg å komme hjem til et rom som stinket kjøttkaker. #verdensbesteroomie (hehe)

Når det kommer til Morten derimot så er han langt i fra rotete, men jeg merker veldig godt at han kanskje ikke er så vandt til å rydde opp etter seg. Det er lettere å la det stå på bordet til noen andre tar det, enn å gjøre det selv. Han er heller ikke den som vasker gulv eller klær frivillig, noe Andrea var veldig flink på. Nå høres det nesten ut som at Andrea bare var god på å rydde, men hun hadde selvfølgelig andre gode egenskaper også. Hun var blant annet veldig tålmodig når det kom til Morten, og lot han være hjemme hos oss hver eneste dag i et år. Jeg tror ikke det er veldig mange andre som hadde godtatt det, så det sier mye om henne som person. Alt i alt så har vi hatt et veldig fint samboerskap, og jeg savner veldig å ha Andrea på rommet ved siden av. Det var veldig godt og ikke minst betryggende å ha bestevennen sin vegg i vegg. 

Selv om jeg elsket å bo med Andrea, må jeg nok si at jeg kanskje trives mer i mitt nye samboerskap. Det har ingenting med Andrea å gjøre, men heller det at Morten og jeg har fått det veldig fint sammen. Jeg tror nok det føltes veldig rett for å begge å bli samboere, og det tok kanskje forholdet vårt til et nytt nivå om jeg kan si det sånn? Jeg føler på en måte bare at alle brikkene har falt på plass, og jeg føler for første gang at jeg er i et trygt og stabilt forhold som faktisk kommer til å vare. 

Jeg kjenner også at jeg er glad for at vi ikke bor sammen nå som Andrea også har fått seg kjæreste. Misforstå meg rett, for jeg digger virkelig Morten av hele mitt hjerte, men tenk om vi skulle vært fire stykker i leiligheten vår.-Fire personer som skulle laget mat, sett på TV og brukt badet. Jeg kan allerede se for meg alle diskusjonene som hadde oppstått, så jeg er derfor veldig glad for at vi heller kan invitere de på besøk og motsatt. Jeg ser også veldig frem til flere dobbeltdates og reiser sammen, wuuhuu!

1 kommentar

1 thought on “ANDREA VS MORTEN

  1. Beklager men du gjentar deg veeeldig mye på bloggen. Utrolig uinteressant dessverre for jeg vet du kan bedre

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *