UKEN SOM GIKK / EN NY VEI

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Akkurat nå. 

Jeg prøver å være så effektiv som overhodet mulig, ettersom at jeg klarte å forsove meg ti 11.30 i dag. Kroppen min trenger virkelig søvn for tiden, men jeg har virkelig ikke tid til å sove. Jeg har 1000 ting hengende over meg, så jeg er mildt sagt stresset.. hehe

Ukens tanke. 

Selv om noen valg er kjipe å ta og noen veier virker uendelig lang å gå, så tror jeg alt skjer av en grunn. 

Ukens handleliste.


Kjole. HER / Bukse. HER / Jakke. HER

Topp. HER / Kjole. HER / Veske. HER


Sett. HER / Jakke. HER / Bukse. HER

Ukens cravings. 

Jeg har ikke spist dette siden ungdomsskolen, men har plutselig fått cravings på NUDLER??? Det er jo egentlig ganske ekkelt, haha. 

Ukens irritasjonsmoment. 

Mennesker som tar hele bussetet, ARGHHH!!

Ukens latter. 

Jeg googlet meg selv her om dagen, og fikk en god latter da jeg så at havrelapper er noe av det som er mest googlet når det kommer til navnet mitt, hahahah. 

Ukens høydepunkt.

Universal studios, det var så funny og skremmende på en og samme tid. 

22 kommentarer

22 thoughts on “UKEN SOM GIKK / EN NY VEI

  1. Hei. Elsler bloggen din. Jeg lurte på en ting; hvilken strl bestilte du den tettsittende skinnbuksen øverst? ❤️

  2. Du er veldig pen! Og skriver bedre og bedre for hver dag!
    Du burde farge håret ditt i en brunere farge, typ lysebrunt, tror det hadde kledd deg myyye bedre 😍

  3. Hahahah, jeg har faktisk googla «sofie Nilsen havrelapper» flere ganger, trodde jeg var den eneste

  4. Hei Sofie! Vil tipse deg om det som hjalp meg mest når jeg sleit med angst og depresjon. Det var rutiner! Altså ikke våkne halv tolv den ene dagen og så ikke få sove den andre dagen, men jeg hadde en fast sengetid – enten jeg fikk sove eller ikke. Mange blir passive og slappe av å være deprimerte men det som funker dårligst er å slappe av og sove, derimot å bli aktivert og dratt ut av eget sinn er det som forskning viser at har best effekt. Ellers hjelper det veldig å spise sunt, mat er vår bensin og det du heller på tanken avgjør hvor godt bilen går. For min del hjalp der veldig å skrive en plan for hver uke – den var ikke streng men inneholdt trening og avtaler med venner, slik at jeg kom meg ut og hadde faste avtaler, for skulle jeg tatt de valgene der og da så ville jeg endt opp i sofaen i 10 av 10 tilfeller. Håper du kommer deg ovenpå snart!

  5. Hvordan føles det at Morten har en mye finere instagramprofil enn deg mtp. bildene han tar, filtrene han har og bare hvordan hele profilens hans er mye mer gjennomført sammenlignet med din? Føler at instagrammen din er ganske rotete med dårlig beskjæring av bilder og overredigering av bildene. Kan han hjelpe deg med tips og triks? Det er tross alt du som har blogg, ikke han.

  6. Anonym: Helt enig med deg om at han har det 😀 Morten satser på insta, jeg på blogg. Jeg har aldri brydd meg om den perfekte Instagram-feed.
    Skal jeg være helt ærlig så begynner jeg faktisk å bli ekstremt lei av at alt skal være så perfekt hele tiden når det kommer til Insta.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *