TUR/RETUR GARDERMOEN

Categories Personlig

Som mange av dere allerede vet så reiste Morten til Marbella i går, så jeg er forlatt her hjemme i Norge 🙁 hehe neida! Så mye som jeg reiser så skal jeg ikke si noe på det, selv om det er ganske kjipt da jeg allerede savner han. Da Morten dro til flyplassen så var jeg på vei til frisøren, men det endte med at hun HELDIGVIS avlyste på grunn av sykdom. Grunnen til at jeg sier heldigvis er for at jeg hadde vært låst ute av leiligheten min i 13 dager om hun ikke hadde avlyst.

Det har seg sånn at Morten klarte å ta med begge husnøklene til Gardemoen, noe jeg ikke oppdaget før jeg sto utenfor leiligheten vår i pøsregnet med Pepsi Max i den ene hånden og Celine i den andre. Dere kan tro jeg ble stresset da jeg var livredd for at jeg ikke ville rekke å hente nøkkelen før han dro. Heldigvis ordnet alt seg, selv om det var ekstremt kjipt å måtte reise tur-retur Gardemoen da jeg skulle dit i dag tidlig også. Jeg fikk jo også litt dårlig samvittighet for stakkars Celine som måtte være med på dette stresset, men ALT ordnet seg heldigvis til slutt og jeg fikk se Morten en til gang før han reiste fra meg <3 

Hahhaha jeg kan heldigvis le av dette nå. 

5 kommentarer

5 thoughts on “TUR/RETUR GARDERMOEN

  1. Har du tenkt på hvor sinnsykt dårlig du er for miljøet? Du kjøper stadig vekk store ekser med klær fra Nelly å flyr rundt hele tiden. Kanskje lurt å tenke på miljøet også iblant. Kanskje du skrue av lyset på soverommet men det hjelper faen ikke så stort forbruk du har!!!!

  2. Hvorfor skriver Morten på bokmål når han ikke snakker bokmåldialekt? Lagt merke til det når du har screenshotta meldingen deres, haha..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *