UKENS SPØRSMÅL DEL 2

Categories Personlig

Hvor mye penger bruker du på mat, sminke, klær og sko i måneden? 

Det vet jeg ikke om jeg skal være helt ærlig. Morten og jeg bruker en del penger på mat, så kanskje 10.000 til sammen?

Hvem tror du vinner skal vi danse? 

Vanskelig å si, men jeg håper Einar. 

Har du noen gang følt at Morten har vært utro mot deg? 

Nei, det har jeg ikke. Jeg har selvfølgelig vært usikker noen ganger, siden enkelte mennesker er så ekstremt opptatt av å ødelegge, men det er aldri en følelse jeg har gått rundt med.

Har du tips til hvordan man sier til foreldrene sine at man har mensen?

Bare vær ærlig og fortell de sannheten. Husk at det er heeelt normalt å ha mensen, ALLE har det. Det er absolutt ikke noe å være flau over. Moren din har jo også gått gjennom akkurat det samme, så hun vil nok være god å snakke med <3 

Er dere med i Splay? 

Nei, vi er med i United Screens <3

Hva er dine planer fremover? 

Jobbe med egen helse, gjøre ting som gjør meg lykkelig, fokusere på jobb og reise. 

Er du ofte med Martine? 

Ikke så mye nå som hun har vært så opptatt med dansen, men vi henger veldig mye sammen, ja!

Hva er drømmebilen din? 

Lamborghini. 

Hvilken serie ser du på for tiden? 

Gossip Girl og Hjemsøkt på Netflix, den MÅ dere se. 

Hva er det beste som har hendt deg i år? 

At jeg endelig innså at jeg må gjøre noe med fortiden min, for å få en bedre fremtid. 

Ønsker du å reise tilbake til Los Angeles i nærmeste fremtid? 

Det blir nok en tur dit i løpet av 2019, men akkurat nå har jeg andre reisemål jeg vil prioritere. 

Hvem har du ikke kontakt med fra din sesong av Paradise Hotel? 

Alle de som jeg ikke nevnte HER

Hvorfor dro du ikke til Vegas med Isabel og Ine? 

For jeg dro hjem noen dager før de reiste til Las Vegas. 

Hva synes du om at du ikke ble spurt av Martine Lunde om å danse i semifinalen? 

Jeg ventet på dette spørsmålene for å si det sånn, haha! Martine spurte meg, men jeg var i Los Angeles så jeg kunne dessverre ikke være med. 

Når skal du til Trondheim igjen? 

Om jeg ikke reiser til New York for å feire nyttår så reiser jeg til Trondheim. 

Hva var den verste frykten da du var liten jente? 

At mamma skulle sovne før meg, hahaha. Jeg var skikkelig redd for å være den siste som skulle sovne, det synes jeg var så skummelt. 

Hva hadde du hatt lyst til å jobbe med om du ikke hadde jobbet med YouTube? 

Veeeldig vanskelig å si, men jeg ville nok kanskje prøvd å starte min egen bedrift eller invistert i eiendommer. 

Hva ville du blitt med på? Paradise Hotel eller Ex on the beach? 

Helt klart Paradise Hotel. Jeg kan ikke forstå hvordan noen vil være stuck på en øy med eksen sin, spør du meg er det å være våken i eget mareritt. 

Hva er meningen med livet? 

Jeg kan ikke svare for noen andre enn meg selv, men jeg mener at meningen med livet er å følge drømmene sine. Det å leve livet slik DU ønsker, og ikke hva alle andre forventer eller krever. 

Har du vært i Sverige før? og kan du svensk? 

Som alle andre nordmenn så har jeg vært på skikkelig harry-handel. Jeg har også vært i Stockholm en gang for mange år tilbake. Det er absolutt en by jeg har lyst til å oppleve igjen, det var jo så vakkert. Jeg forstår svensk, men jeg kan ikke snakke det nei. 

Angrer du på at du dro til Utøya i 2011? 

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har mange fine minner fra den øya der, og jeg fikk også tilbringe noen fantastiske dager med mennesker som ikke er blant oss mer. Det har også gjort meg til den jeg er i dag, både på godt og vondt. 

Har du kontakt med noen fra Utøya i dag? 

Ja, det har jeg. 

Hva var det beste med PH? 

Hele opplevelsen og alle menneskene jeg fikk bli kjent med. 

Synes du Martine fortjente å komme til finalen? 

Nivået var høyt på slutten, så jeg synes alle som kom til semifinalen fortjente plassen. Jeg synes likevel Martine burde fått den finaleplassen da Jan-Gunnar har vært i veldig mange dueller nå, men det er jo bare min personlige mening. 

28 kommentarer

28 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL DEL 2

  1. Vent! Va du me på utøya eller va d venna av dej so va me? Skjønna godt om du ikkj v svare, e tingt😘 ilu

  2. samme frykten hadde jeg med at moren min sovner eller legger seg før. Så til slutt ba jeg mamma si i fra en halvtime før hun har tenkt å legge

  3. Anonym: Nei, det synes jeg ikke. Jeg satt å fulgte med på jodel under sending å må si at jeg er sjokkert hva andre mennesker klarer å lire ut av seg. Hva med å heller snakke om hvor kult det var at de faktisk turte? Jeg tror ikke det er alle som hadde sagt ja til å danse på direktesendt TV, så mange av dere som satt på jodel den kvelden burde skamme seg. Mange av dere burde ha som nyttårsforsett å bli et bedre menneske.

  4. Martine har jo også vært i mange dueller. Dessuten har Martine hatt lavest poengscore i mange programmer nå og Jan Gunnar og Einar fortjente finaleplassene mye mer enn det Martine gjorde. Rett og slett fordi at de er bedre enn henne til å danse og de har utviklet seg mer. Grunnen til at Martine har kommet så langt er vel egentlig bare på grunn av følgerne sine, så jeg skjønner virkelig ikke det du sier om at Jan Gunnar ikke burde røket for han har vært i mane dueller…

  5. Hei!
    Når du skrev i det ene svaret ditt: At du må gjøre noe med fortiden for å få en bedre framtid, hvordan kan du få gjort noe med fortiden, som gjør at tiden framover skal bli bedre?

  6. Men du må og tenke på at martine egentlig skulle ha røket ut når hun fikk tre minuspoeng. Jeg personlig synes Jan-Gunnar var flinkere enn Martine! Men hadde selvfølegelig vært artig å sett henne i finalen, men Jan var bedre.

  7. Hvaslags Lamborghini? Det er flere forskjellige modeller, så hvilken av de har du mest lyst på?

  8. Jeg og har det sånn med mamma så i helgene å ber jeg mamma om og si i fra 30min 45min før hun skal legge seg 😊❤

  9. Hahah ååå, burde ikke si noe siden jeg er HELT lik selv, men klarer ikke overse all sminken på jakkekragen din!! Life<33

  10. Hei Sofie. Jeg lurer på hvilke tanker du har rundt ditt store forbruk av klær, sminke og reising mtp miljøet? Jeg kom til å tenke på det da jeg leste Sophie Elise sitt innlegg som ble postet i dag. Kjenner jeg får en litt uggen følelse av at influencere blant annet, fremmer et høyt forbruk som betyr et så potensielt stort CO2-avtrykk.
    For å ikke bare poste litt hardere spørsmål, ønsker jeg uansett å fortelle deg at jeg synes du er en flink og åpen blogger som tar opp mange viktige temaer. Du er også en sterk og kul jente! Klem Nina

  11. Nina J.: Jeg har selvfølgelig mine punkter jeg kan bli bedre på, men gjør en del ting fra før som jeg nødvendigvis ikke skriver om på bloggen. Jeg kan ta med meg pose på matbutikken, om jeg ikke har med så unngår jeg i en del tilfeller å ta med pose så lenge jeg klarer å bære alt for hånd. Kiwi har Papirposer, de kjøper jeg alltid når jeg handler der. Jeg er flink når det kommer til sortering og kan plukke opp søppel fra gata når jeg er ute å går tur med Celine, spiser nesten ikke kjøtt, ++++.

    Jeg tenker så lenge alle bare gidder å gjøre litt, så gjør vi mye for jorda vår 😀

    Tusen takk <3 <3

  12. Ida: Jan Gunnar har vært i flere enn henne. At hun kom langt kun på grunn av følgere stemmer ikke, for hun har vært kjempeflink 🙂 Hadde det gått på følgere hadde hun vunnet skal vi danse.

  13. Det å bruke agrumentet at Jan Gunnar har vert i flere dueller er vel ikke akkurat det beste argumentet. Uansett mente alle dommerne selvom de ikke hadde noe å si at JanGunnar burde komt videre. Så da synest jeg at det hadde vert utrolig kjipt om Martine kom videre bare pga av stemmer og ikke dansetalent. Jeg mener kkke at Martine er en dårlig danser for det er hun aldeles ikke, men det er bare fra mitt perspektiv.

  14. Kjenner jeg blir frustrert over at du må forsvare hver MINSTE ting du gjør. Herregud, la jenta leve liksom.
    Jeg leser bloggen din daglig, men sjelden jeg legger igjen kommentarer. Men når det virker som bare de som har noe negativt å si legger igjen kommentar, så vil jeg være en motvekt. Liker bloggen din utrolig godt, og kjenner jeg blir frustrert på dine vegne for at enkelte hele tiden skal finne noe å “ta deg” på.
    Fortsett å være den du er, og husk at de aller fleste som klikker seg inn på bloggen din DIGGER deg! <3 <3

  15. Hvis skal vi danse bare hadde gått på følgere hadde Martine vunnet. Hvis det bare hadde gått på dans har Martine vært ute for maange uker siden. Martine er superflink til å danse, men målt med Thea, Sophie, Jan Gunnar og Einar er hun rett og slett ikke god nok. Det er ikke hvor mange dueller du har vært i som tilsier hvor god man er til å danse. Der er dommerpoengene betydelig bedre:)

  16. Hehe! Jeg husker da jeg var mindre at jeg alltid ropte (etter jeg hadde sagt godnatt ogsånn) : ikke gå ut!. Vet ikke hvorfor det var sånn, men jeg likte ikke at mamma og pappa gikk ut så jeg ble alene inne. Altså bare ut med bosset, ellernoe var krise for meg 🥵 … Når jeg var lagt skulle de være inne. Det er så merkelig😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *