TING JEG BEKYMRER MEG FOR I FORHOLDET MITT

Categories Personlig

Jeg tenker at vi alle helt sikkert har ting vi bekymrer oss for i forholdene våre. Liker han meg fortsatt like godt? Begynner han å bli lei? Er han interessert i andre jenter? Har han vært utro? Vi jenter er jo verdensmestre i å overtenke, inkludert meg selv. Det skal sies at forholdet jeg har med Morten er det tryggeste jeg noen gang har væt i, men likevel er det et par ting jeg også er usikker på. 

Jeg har opplevd at nesten alle jeg har hatt et forhold til har vært utro mot meg, så jeg går dessverre rundt å forventer det verste. Det er ikke sånn at jeg har blitt veldig sjalu av det, men jeg har lett for å se for meg at det verste skal skje om dere skjønner? Har Morten og jeg det veldig bra en periode så kan jeg fort tenke ” det varer ikke lenge, for utroskap vil sikkert ødelegge dette forholdet også” Det høres nok veldig teit ut, men jeg tror de som har opplevd det samme kanskje kan sitte igjen med de samme følelsene? 

Jeg har fortalt dette før, men jeg er litt usikker når det kommer til nakenhet/sex. Det handler ikke om at jeg er usikker på meg selv som mange tror, men jeg føler bare at man er veldig sårbar om dere forstår hva jeg mener? Så sårbar at jeg blir ukomfortabel. Jeg har vært sånn så lenge jeg kan huske, men hvorfor det har blitt sånn vet jeg ikke. Eller jeg vet vel egentlig, men det er nok noe jeg aldri kommer til å dele i det offentlige rom. 

Morten er jo veldig opptatt av trening og kosthold, så jeg kan av og til kjenne på usikkerheten rundt det. Jeg føler jo noen ganger at han kanskje hadde passet bedre med en fitnessjente som delte de samme interessene som han, istedenfor Sofie som elsker å spise godteri everyday, hehee. Jeg er jo selv veldig opptatt av trening, men jeg vil si at jeg er mye mer opptatt av å leve livet og ikke bry meg så mye. Jeg kommer aldri til å være den som presser i meg tørr kylling med litt brokkoli for å så skrive at det er verdens beste rett, eller stå opp klokken 0600 for å gå cardio før frokost eller kutte ut alkohol for at det er bra for treningen. Jeg gjorde det for noen år tilbake, og alt jeg kan si er AAALDRI igjen. Jeg vil trene for at det er gøy, ikke for å få den “perfekte” kroppen. 


Dette må være det styggeste, men søteste bilde jeg har av oss, haha! 

Dette føler jeg ikke på nå mer med tanke på at det har endret seg helt (haha neida), men jeg synes det var skikkelig kjipt at Morten ble mye bedre likt enn meg etter Paradise Hotel. Ikke for at jeg ikke synes at han fortjente det, men rett og slett for at jeg følte meg dum. Jeg følte at han kunne finne seg noe bedre enn meg og at mange kanskje tenkte “stakkars han” som var sammen med meg. En helt forferdelig tankegang som heldigvis er helt borte nå.

Dette er heller ikke noe jeg føler på nå mer, men jeg var livredd for at foreldrene til Morten ikke skulle like meg eller at de skulle være helt jævlige. Det er jo absolutt ikke noe kult å være sammen med en som har helt grusomme foreldre, eller at du ikke går overens med de. Se for dere alle de kleine familiemiddagene og besøkene til Bodø, haha. Heldigvis var eller er ikke det tilfellet <3 

Det er slitsomt å være sammen med et kjent fjes som i tillegg er veldig kjekk, for herregud så grusomme jenter kan være noen ganger. Morten har fått tilsendt meldinger der vedkommende har bedt han om å gjøre det slutt med meg, det har vært veddemål om hvem som klarte å ligge med Morten først og det har vært ekstremt mange rykter. Det har også skjedd at jenter har prøvd seg på Morten foran meg, altså hæ?? haha. Jeg vet at han får mye oppmerksomhet på byen, og det er ikke alltid like kult. 

5 kommentarer

5 thoughts on “TING JEG BEKYMRER MEG FOR I FORHOLDET MITT

  1. Hei, bare eg lite spørsmål😊 hva anser du som utroskap? Altså om du eller din kjæreste har vært på fylla, og nesten ikke husker noen ting fra turen på byen, men du hadd kysset en annen gutt. Eller mottsatt. Ville du ansett det som utroskap? Hvis det bare var et tilfeldig kyss og ikke no bak😅 er bare nysgjerrig i hva andre tenker om det☺️
    Kos deg den siste dagen i Tromsø, og så håper jeg du kommer deg ut av denne tunge perioden du har nå❤️

  2. Sandra: Kysser du noen andre så anser jeg det som utroskap. Føler ikke man kan skylde på fylla 🙂 Uskyldig flørting på byen ser jeg ikke på som utroskap derimot, men går det så langt som kyssing eller kontakt over lengre tid så er det ikke noe jeg hadde akseptert.
    Tusen takk <3 <3

  3. Dette tror jeg egentlig er noe mange kan relatere til, inkudert meg selv! Så jeg synes iallefall det er bra og tøft at du er åpen om det da det kan være litt sårt.
    Stå på, du er utrolig bra som du er! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *