50% I NETTBONUS FREM TIL BLACK FRIDAY + GIVEAWAY

Categories Personlig

Reklame | Nettbonus.no

Hei kjære lesere <3 Jeg håper dere har hatt en fin søndag? Jeg tenker det er mange som enten ligger i sengen eller på sofaen å slapper av akkurat nå? Inkludert meg selv, hehe. 

Som dere helt sikkert vet så nærmer Black Friday seg med stormskritt, og allerede i morgen så starter Black Week. Jeg har fått høre fra Nettbonus.no at mange av mine favorittbutikker som Nelly, Bubbleroom, NA-KD og Bikbok kommer med ekstremt gode tilbud denne uken. Nettbonus har samarbeid med 200 Nettbutikker, så du vil garantert finne det du er på utkikk etter. 

Ønsker du å få oversikt over de beste tilbudene vil jeg anbefale deg å registrere deg på Nettbonus.no, på den måten vil du få tilsendt e-post med oversikt over de beste tilbudene med engang de er ute i butikk.

50 % EKSTRA NETTBONUS. 

Det er ikke bare nettbutikkene som vil komme med gode tilbud, men Nettbonus vil også markere Black Week. De kommer til å gi alle registrerte 50% ekstra i Nettbonus på hver handel du gjennomfører fra Mandag til og med Fredag. Det vil med andre ord si at om du for eksempel skulle fått igjen 270 kroner i Nettbonus, så vil du nå få 405 kroner igjen. Er ikke det en genial måte å spare penger på så vet ikke jeg. 

SLIK REGISTRERER DU DEG. 

1. Registrer deg på Nettbonus.no, KLIKK HER

2. Klikk på nettbutikken du vil handle i

3. Få Nettbonus

På Nettbonus.no har du oversikt over hvor mye nettbonus du har tjent og alle kjøpene du har gjort. Straks du har tjent 200 kr i nettbonus kan du overføre dem til din bankkonto. 1 nettbonuspoeng = 1 kr.

NELLY GIVEAWAY! 

I tillegg til at dere får ekstra nettbonus har jeg fått lov til å gi en av dere et gavekort på Nelly til 3000 kroner. Det eneste du trenger å gjøre for å delta er å registrere seg på Nettbonus.no (HER) hvis du ikke allerede har gjort det. Deretter skriver du i kommentarfeltet at du deltar.

Vinneren blir trukket mandag 26 november og vil bli kontaktet av Nettbonus.no på e-post, så sørg for at du sjekker epostene fra Nettbonus.no i tiden fremover. 

408 kommentarer

408 thoughts on “50% I NETTBONUS FREM TIL BLACK FRIDAY + GIVEAWAY

  1. Deltar! Krysser fingrene, siden da blir julegavene dekket i tillegg noe for meg selv, sliter dessverre med lønn…🤞🏼🤞🏼

  2. Deltar❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗❤️😻😻😻😻😻😻💗

  3. Deltar😍 Hadde vært fint å for en gangs skyld kunne ha vunnet et gavekort på Nelly, da hele lønnen går på utgifter denne måneden her…

  4. Hvorfor tar du ikke med kommentaren min der jeg skrev at jeg ikke anbefalte de fordi man ikke får penger tilbake? Har sendt Mail til kundeservice 3 ganger men aldri fått svar.

  5. Anonym: Du har aldri skrevet den kommentaren, kanskje du glemte å trykke på publiser? 🙂
    Synd du har fått den behandlingen 🙁 Det er første gangen jeg har hørt det. Har du sjekket søppelpost?

  6. Hei nydelige Sofie!❤️
    Jeg bare lurte på en ting. Du legger jo ofte ut antrekk og outfits på bloggen din. Fra nettsider sånn som Nelly. Jeg som er plussize har ikke sjangs til å kjøpe noe derfra 😅😅 så mitt spørsmål er om du engang kunne laget et innlegg der du viser dine favoritter fra plus size sidene? Sånn som på zalando, cellbes, ellos OVS++
    Jeg er så lei av stilen min for jeg går best i grå/svarte gensere å joggebukser. Har liksom litt lyst å føle meg litt fin😅 åsså aner jeg ikke hva som matcher liksom. Den genseren til den buksa.
    Jeg suger i å forklare, men håper du skjønte😂

  7. Veronika: Hei Veronika <3
    Skal jeg være helt ærlig så handler jeg aldri fra noen av butikkene du nevner over her :(( men hva om du henter inspirasjon fra det som blir lagt ut å finner lignende par? Det pleier ofte jeg å gjøre når jeg tar etter de jeg føler på Instagram.

    Klem <3

  8. Kan du legge ut før og etter av leiligheten din med et bilde av hele stua og ikke masse småbilder?

  9. Deltar!
    Har bursdag på torsdag og håper virkelig jeg vinner dette gavekortet. Har ikke fått mulighet til å handle på blackfriday fordi vi ikke har så god råd..hvis jeg får dette gavekortet har jeg endelig mulighet til å unne meg noen klær. Samtidig som jeg endelig kan kjøpe noen fine julegaver til vennene og familien min <33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *