UKEN SOM GIKK / SJALUSI, REDSEL OG ROMANTIKK

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Akkurat nå. 

Akkurat nå er klokken 07.55, og det er det tidligste jeg har stått opp den siste uken. Jeg bestemte meg for å la kroppen min virkelig hvile den tiden jeg er i Tromsø, samtidig som jeg blir veldig påvirket av mørketiden. Jeg husker at jeg reagerte like sterkt de årene jeg bodde her, så kanskje jeg bare er et sånt menneske som aldri klarer å venne meg til det. Jeg vil derfor skryte litt ekstra over de menneskene som klarer dette hvert eneste år, det er faktisk veldig imponerende. 

Ukens tanke. 

På lørdag holdt jeg på å dele noe med dere, som jeg valgte å fjerne. Jeg synes det er ekstremt vanskelig å vite hva man skal gjøre i noen situasjoner, for jeg føler at uansett hva man sier så blir det på en måte en feil. Jeg kjenner jeg må gå skikkelig i tenkeboksen, så får vi se hva jeg eventuelt kommer frem til. Utenom det så har jeg bestemt meg for å være veldig effektiv denne uken, for jeg har en del å få unnagjort til Morten og jeg reiser på søndag. 

Ukens handleliste.


Kjole. HER / Sett. HER / Kjole. HER


Veske. HER / Topp. HER / Bukse. HER


Bukse. HER / Kjole. HER / Topp. HER

Ukens cravings. 

Det må helt klart være mamma sine sjokoladeboller som jeg endelig fikk i går, hilsen Sofie 12 år. 

Ukens irritasjonsmoment. 

I går fikk jeg et spørsmål om ikke jeg ble sint av å se hva Morten la ut på Instastory med andre jenter. Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde forventet meg noe litt drøyt, men klarte til slutt ikke å forstå hvilken story vedkommende snakket om. Det viste seg å være noe så uskyldig som at Morten hadde tagget en annen jente han var sammen med. Slik jeg har oppfattet det så er det like mange jenter som gutter på PT-kurs i Marbella, så jeg hadde gjort det veldig slitsomt for meg selv om jeg skulle brydd meg om den minste ting. Jeg vil nok ikke påstå at denne kommentaren gjorde meg irritert, men oppgitt. Jeg har ingen andre valg enn å stole på Morten, og det er akkurat det jeg gjør. 

Ukens latter. 

Jeg er en sånn person som alltid sletter samtaler da man aldri vet hva som kan skje, så jeg fikk Morten til å sende meg det første vi snakket om på Instagram da jeg trodde det kom til å være noe skikkelig søtt. Det viste seg at det eneste vi gjorde på den tiden var å tagge hverandre i stories? hahaha. Jeg må nok kanskje innse at vi aldri har vært spesielt romantiske, hehe. 

Ukens høydepunkt.

Helt klart å komme hjem til Tromsø å tilbringe tid sammen med mamma og vennene mine igjen. Jeg reiser alt for sjeldent hit, så det er veldig hyggelig når jeg først er her. Denne gangen er det heldigvis ikke lenge til jeg er tilbake igjen, for som dere sikkert vet så skal jeg feire jul her (like always). Er det en ting jeg virkelig elsker så er det Nordnorsk jul, det er SÅ koselig <3 Det er et eller annet med naturen, luften og mørket. 

15 kommentarer

15 thoughts on “UKEN SOM GIKK / SJALUSI, REDSEL OG ROMANTIKK

  1. Jeg fikk høre fra en venninne at du la ut en snapchat da Andrea.B røk ut av Farmen der du hjulpet, hvorfor heier du ikke på henne? jeg forventer at du utdyper.

  2. Jeg har sympati for deg! De som sprer rykter om du og Morten og slikt! Det er bra at du er såpass sterk da<3 <3 <3

  3. Altså, jeg må le litt. Ikke av deg Sofie 😊 men når mennesker virkelig tar seg bryet med å finne ut av hvem som følger hvem og ikke på insta, fb osv osv, om den og den har gjort sånn og sånn, hva er det som skjer?? Jeg skjønner ikke hva som får folk til å gjøre det? Har man så lite å finne på livet sitt, at man må stalke andre? 😂 Da sier jeg bare en ting, finn deg en hobby. 😏
    Sofie, du er rå og jeg heier på deg <3

  4. Det stemmer som den personen over sa at det var en magedanser/stripper eller hva du vil kalle det. Men som jeg oppfattet så var dette kun humor som Morten rettet mot en annen kompis han var med, så det blir dumt å stille spørsmål om noe ganske åpenbart for å skape reaksjon:)
    Synes der er kjempesøte💕💕 love

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *