EN ENDRING I PLANENE

Categories Personlig

Jeg skulle egentlig ha vært hjemme i Oslo nå, men etter mye om og men så bestemte jeg meg for å bli igjen i Tromsø i to dager til av forskjellige grunner. Jeg ønsker blant annet å være litt mer sammen med mamma, jeg vil ikke forlate Celine, jeg er i dårlig form og synes det er skummelt å være hjemme alene. Jeg føler meg som en liten jente akkurat nå, men den siste tiden har jeg fått skikkelig problemer med å legge meg. Jeg vet ikke hva det er, men jeg får skikkelig dårlig følelse hver gang hodet treffet puten. Jeg har slitt mye med mareritt den siste tiden, så det kan jo være forklaringen. 

Jeg kjenner derfor at jeg gruer meg litt til å sove helt alene, og valgte derfor å utsette billetten litt. Hadde det ikke vært for at jeg har mye å gjøre, så hadde jeg ikke reist hjem før Morten kom, hehe. 

I og med at denne uken kun har gått bort til å slappe av og sove så har jeg bestemt meg for å være litt effektiv det siste døgnet. Jeg har en del julegaver som skal kjøpes så jeg skal prøve å gjøre meg ferdig med det i dag. Jeg suger til å finne gaver, så jeg tenker at det er greit å få handlet litt nå som jeg kan få hjelp av mamma. 

Gleder meg til å få hjem denne søtnosen <3

5 kommentarer

5 thoughts on “EN ENDRING I PLANENE

  1. Hva hadde du gjort hvis en person fortalte deg at han eller hun tenkte på å ta livet sitt? Hvis det hadde vært en venn? Eller kanskje en av leserne dine som hadde sendt deg en melding på Instagram? Hva hadde du gjort da?

  2. Kan du lage et innlegg med julegavetips tkl foreldre, besteforeldre, veninner og liknende?
    Hadde også vært hyggelig med et innlegg med dine desember/juletradisjoner! Hilsen en student som akkurat har flyttet for seg selv, og trenger innspill til gode tradisjoner.
    Ha en god førjulstid❤️

  3. Anonym: Veldig veldig veldig vanskelig spørsmål. Er umulig å svare på noe slikt før man havner i den situasjonen. Jeg hadde i alle fall prøvd å finne en måte jeg kunne hjelpe vedkommende på.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *