MORGENDAGENS PLANER + RABATTKODE

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly


Liten throwback fra Desember 2017 <3

Hei dere <3 Hvordan har dagen deres vært? Min har vært litt stressende da jeg plutselig har fått kastet uforventet mye jobb over meg. Jeg er selvfølgelig glad for alle tilbudene og mulighetene jeg får, men hadde jeg visst dette så hadde jeg reist hjem fra Tromsø på søndag istedenfor, haha. I morgen skal forresten Martine og jeg på IKEA, er det noen som ønsker en video der jeg pynter leiligheten til jul?

FORRESTEN!!! Jeg fikk melding i dag om at jeg fikk lov til å gi en ny rabattkode på Nelly til følgerne mine. Som mange av dere kanskje allerede har sett så er det 25% rabatt på alt fra NLY Brands, men med denne koden får dere hele 10% ekstra. Det vil med andre ord si at dere får 35% rabatt på ABSOLUTT ALT fra NLY Brands med min nye kode. Er ikke det en god deal, så vet ikke jeg 😀 

Rabattkode: Extra10

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY 

Sett. HER / Kjole. HER / Sett. HER

Topp. HER / Skjørt. HER / Topp. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY 

16 kommentarer

16 thoughts on “MORGENDAGENS PLANER + RABATTKODE

  1. 25% + 10% rabatt blir ikke 35% avslag på opprinnelig pris. Din rabattkode gir 10% av allerede nedsatt pris (beregningsgrunnlaget er ikke det samme). Viss varen opprinnelig koster 100 kr men er nedsatt med 25%, og koden din gir 10% ekstra så blir prisen (med begge rabattene) 67,5 kr. Hadde det vært 35% rabatt hadde prisen blitt 65. Virker kanskje ubetydelig mtp summene jeg fremstilte poenget med, men formuleringen din blir likevel feil i denne sammenhengen.

  2. Hurra for ekstra rabattkode❤️ Men er enig med voksen dame, 35% vil vel ikke bli det samme som 25%+10%? Eller er det jeg som ikke forstår kanskje? Her må jeg finne fram kalkulatoren😉

  3. 25% av 100kr er 75kr, 10% rabatt på 75% er 7,50kr. Total rabatt: 32,50kr.
    35% av 100kr er 35kr.
    Ha en fin dag 🙂

  4. Blir ikke 35% nei.. Ta feks 299kr – 25% som blir 224, så regner nelly 10% av det igjen -> 202 kr
    299 med 35% rabatt blir 194 så det er ikke helt det samme nei 🙂

  5. Ja! Håper du lager en “pynte til jul” video❤️ Er forresten veldig imponert over YouTube kanalen deres og hvor mange videoer dere legger ut! Jeg har sett alle videoen med en gang de har kommet ut

  6. Dersom en vare koster 100 kr, og du får 35% rabatt ville den kostet 65 kr. Dersom du først får 25% av samme vare ville denne kostet 75 kr. 10% av denne prisen tilsvarer 7,5 kr. Dvs at du må betale 67,5 kr. Bare noen kroner forskjell, men fortsatt ikke det samme 🙂 synes likevel det er et godt tilbud 😃

  7. Voksen dame: Mattekunnskapene mine har aldri vært noe særlig å skryte av, videreførte bare beskjeden jeg fikk fra Nelly, men om det er helt feil så legger jeg meg flat og beklager for det 🙂 Et svar til alle som har kommentert btw!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *