UKENS HANDEL / LIVET UTEN MORTEN

Categories Personlig

UKENS HANDEL ★

Jeg må ærlig innrømme at jeg synes det er litt flaut å legge ut middagene mine, men dette er altså det som skjer med engang Morten reiser bort. Det er jo han som står for 90% av matlagingen, så jeg føler meg fort litt hjelpesløs når han reiser bort. Det er ikke det at jeg ikke kan lage mat, jeg liker det bare ikke. Jeg har derfor null motivasjon til å lage middag og kjøper derfor det som er lett å lage. 

Det skal også sies at jeg ikke lever på pølser og godteri, det er bare jeg som har forberedt meg til helgen for da får jeg besøk av to av søstrene mine. Jeg har ikke spurt de hva de ønsker til middag en gang, jeg bare regnet med at taco og potetgull er noe alle vil ha, haha! 

Jeg får forresten veldig mye spørsmål om hvor jeg kjøper vegetarmaten min. Sannheten er at jeg drar på tre forskjellige butikker for å få alt jeg vil ha, haha. Coop Extra, Kiwi og Rema 1000. Jeg vil absolutt si at Coop er den med best utvalg, om du ikke orker å reise verden rundt for litt vegetarmat slik jeg gjør. 

5 kommentarer

5 thoughts on “UKENS HANDEL / LIVET UTEN MORTEN

  1. Morsomt med dere rosabloggerne som alltid poster usunt sammenlignet med treningsbloggerne 🙂
    Ja. Jeg vet det er to ulike ting, men kontrasten er likevel veldig stor!!!

  2. Oo, om du er innom rema en dag så kan jeg tipse om Linda McCartney-mozarella-burgerne 🤗 hvit eske som ligger i frysedisken sammen med de andre veggie-produktene. Hilsen rutinert vegetarianer 😆 (har sikkert tusen andre tips også, men burgerne er verdt å starte med)
    Ros til deg som velger bort mye kjøtt selv om du ikke er vegetarianer (?), du gjør en forskjell 😘

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *