SNEAK PEEK PÅ LEILIGHETEN / JULEPYNT

Categories Interiør

Reklame | Nelly & Lashes By Kasja

SNEAK PEEK PÅ JULEPYNTEN 🎅🏻

Akkurat nå er klokken 09.00 og jeg er på vei ut av døren. Ikke for at jeg skal være en av de menneskene som skal stå først i kø for å komme inn på butikkene, men jeg har rett og slett ikke tid til å handle senere i dag. Jeg skal fikse vipper hos Lashes By Kasja klokken 10.00, møte Andrea klokken 11, dra til kiropraktoren klokken 13.30 også har jeg frisørtime 16.00. Jeg tenkte også bare å tipse dere om at Lashes By Kasja feirer Black Friday med å gi følgerne mine et nytt sett med volumvipper til 999 kroner, det er et ganske godt tilbud <3 Du kan bestille HER

Dere som følger meg på Snapchat fikk helt sikkert med dere frustrasjonen rundt julepyntingen min? Jeg har jo gledet meg lenge til å kunne pynte til jul, så jeg gikk sikkert rundt i tre timer i går med vond hæl for å finne julepynt til leiligheten. Jeg fant utrolig mye fint, men så endte det opp med at jeg ble skikkelig misfornøyd. Jeg ringte mamma nesten på gråten (nei, jeg er ikke dramatisk) for jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg tror heldigvis det bare er et par endringer som må gjøres før leiligheten blir perfekt, og det er de tingene jeg skal ut å kjøpe nå. 

BLACK FRIDAY PÅ NELLY

Nelly har forresten et nytt tilbud hver time i dag, så jeg skal prøve å oppdatere dere så godt jeg bare kan. 

09-10.00: 40% rabatt på NLY SHOES, KLIKK HER

10-11.00: 30% rabatt på NLY EVE, KLIKK HER

12-13.00: 30% rabatt på Beauty, KLIKK HER.

10 kommentarer

10 thoughts on “SNEAK PEEK PÅ LEILIGHETEN / JULEPYNT

  1. Hvorfor har ikke du gratulert Isabel med sangen eller lagt noe ut på Snapchat eller Instagram???

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *