SJALU KJÆRESTE & UNDERLIVSPLAGER

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Kjole. HER / Sko. HER 


Morten og jeg looo så mye av dette bildet. Hvordan kunne jeg gå fra å ta inspo-bilder til å være en gammel tante på sydenferie? hahah

Som jeg skrev tidligere i dag så skulle jeg til fysioterapauten (lurer på om jeg kanskje skrev kiropraktor på forrige innlegg? haha) min på behandling. Det er litt rart å tenke på hvordan hode og kropp henger sammen, for med engang jeg havner i en kjipt periode så kommer smertene i skuldre og underliv tilbake på noen sekunder. Jeg har hatt så vondt den siste tiden at jeg har slitt med ligge og sittestilling og ikke minst sex. Jeg kjenner jeg er glad for at Morten har vært borte en lengre periode, for det har virkelig vært problematisk den siste tiden. Det er selvfølgelig ganske kjipt da jeg endelig følte at jeg hadde blitt 98% frisk. Det er uansett ikke noe å gjøre med det, annet enn et nytt sexforbud og flere behandlinger. 

Jeg fikk forresten noen kommentarer i går som jeg reagerte litt på. Det er ingen hemmelighet at alle forhold er forskjellige, og at man har regler for hva som er greit og ikke. Det er nok mange av oss som har revet oss i håret av å se enkelte forhold på utsiden og vært veldig uenig i hvordan noen kjærestepar velger å ha det for at vi har et annet syn på hva som er rett og galt. Jeg for eksempel kunne aldri vært i et forhold der jeg ikke fikk lov til å ha guttevenner, dra på byen, legge ut de bildene jeg selv ønsket og en som konstant skulle sjekke telefonen min. Sjalusi er søtt, men jeg har mine grenser for når jeg ikke synes det er søtt mer. Jeg kunne aldri vært sammen med en som var alt for sjalu, for det hadde jeg rett og slett ikke taklet. 

Det er nok mye min personlighet også, for jeg liker å være sjef i eget liv og frihet for meg er ekstremt viktig. Så spørsmålet er, hvorfor skal jeg “ta fra” et annet menneske friheten om jeg selv ønsker å ha den? Det verste jeg vet er mennesker som peker finger på andre, men så skal det være helt OK når den personen gjør akkurat det samme selv. Jeg hadde protestert og diskutert om Morten skulle kommet med krav som jeg nevner over her, så hvorfor skal  jeg da sette slike krav til han? Hvorfor skal jeg få lov, men ikke han? 

Jeg bryr meg ikke om at Morten liker et bilde på Instagram av en digg jente, for jeg liker også bilder av digge gutter på Instagram. En like betyr ikke “Hei, nå skal jeg ligge med deg”, men det betyr noe så enkelt som “Fint bilde” eller “han var kjekk”. Det er ikke sånn at jeg har sluttet å synes at andre gutter er kjekke selv om jeg er sammen med Morten, og motsatt. Det er ikke sånn at du automatisk slutter å synes at andre mennesker er pene selv om du har fått deg en kjæreste, og jeg synes ingen burde føle skam rundt det heller. Det er stor forskjell på å tenke at “shit hun var pen” og “deg skal jeg ligge med” og det er den jeg ikke tror alle ser. 

Morten og jeg har en sterk tillit til hverandre, så jeg hadde aldri brukt energien min på å henge meg opp i en like på Instagram. Om du velger å gjøre det, så er det helt OK for meg, men det gir ikke deg rett til å peke finger på hva jeg synes er greit og ikke. Alle forhold er forskjellig, og så lenge Morten ikke kysser eller ligger med andre jenter, så er jeg lykkelig. Det skal sies at om han hadde ligget med noen andre så hadde jeg byttet lås på døren, kastet noen av tingene hans ut vinduet og brent resten i bakgården, hehe ;Ppp


BLACK FRIDAY PÅ NELLY

Kl 15-16.00: 30% Rabatt på underdeler (bukser, kjoler og jeans), KLIKK HER
Kl 16-17.00: 30 % rabatt på alle sko, KLIKK HER.
Kl 17-18.00: 30 % rabatt på alle jakker, KLIKK HER

18 kommentarer

18 thoughts on “SJALU KJÆRESTE & UNDERLIVSPLAGER

  1. Åå du er så naturlig vakker! 😍 Stå på, jeg er helt enig i holdningene dine jeg og, å sette grenser for en person tror jeg bare bygger opp hans ønske om å bryte dem

  2. Morten var akkurat på ferie med en av de jentene han har likt mange lettkledde å drøye bilder til. Plager det deg seriøst ikke?

  3. Hehehe 😂😂😂 fikk meg dagens beste latter av “tante på sydentur ” bilde 😉😜👌 det er så bra 😂😂😂😂

  4. Helt enig i mye av det du sier! Alle forhold er forskjellige, så man må sette sine egne grenser. Personlig må jeg si at jeg ikke liker når kjæresten liker andre jenter sine bilder på insta hvis de er lettkledde – og det er mest fordi jeg ikke synes at par skal gjøre det med hverandre. Men hallo, det handler jo om hva man synes er greit 🙂 Er jo bra hvis man klarer å la være å bli sjalu hvis kjæresten liker bildene, det hadde ikke jeg klart he he.
    Hvor er det du er på disse bildene? For en utsikt!! 😀

  5. Haha vi lesere har nok litt mer kontroll enn deg på hva morten liker og ikke gett, haha.. han liker mye drøyt som jeg i hverfall hadde reagert sjukt på om det var min type, og jeg er helt ærlig ikke sjalu av meg en gang(er i forhold selv). Men jeg hadde stilt spørsmål ved hensikten bare. Han kan jo syns en rumpe er digg, men må man like offentlig, altså syns det er litt flaut jeg, med de som er i et forhold med en også liker de massee lettkledde bilder av motsatt kjønn hahaha. Virker så rart, når man har en jente man skal syns er digg, så har man behov for å like masse av andre jenter. menmen, så lenge det ikke plager deg såå haha. Vi vil jo bare det beste for deg ved å poengtere at det kanskje ikke er helt innafor sett utenfra, men dere har deres grenser og er det null prob, så er jo det fint 🙂

  6. Ælske tantebildet mest akkurat no👏🏼👏🏼😂 du har blitt en av dem faste bloggan æ les, keep doin you 🙏🏻😎 god lørdag 🥰

  7. JEG DØR AV DET BILdet !!! Hahahahah, så ut som den baben på de over også bare ja… en gammel tante som du sier😂

  8. Virker ikke som du og Morten er kjærester.. virker bare mer som venner , ser ikke for meg at dere er romantiske eller tiltrukket av hverandre haha

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *