LUNSJDATE

Categories Personlig

Er det bare jeg som noen ganger tenker på hvor liten og tilfeldig verden kan være? Jeg husker ikken nøyaktig hvor mange år siden, men den perioden jeg enda bodde hos mamma var jeg fast leser av bloggen til Andrea. Noen år senere er jeg en del av den verden jeg en gang drømte om, og spiser lunsj med ei jeg leste bloggen til. Tenk om jeg sitter å spiser lunsj med en av dere om en stund, haha. Er ikke det litt rart, men også morsomt å tenke på?

Andrea og jeg har vært “Instgram-venner” en god stund nå, så det var virkelig på tide å møtes. Jeg har alltid hatt et veldig godt inntrykk av henne, og jeg fikk vel egentlig bare bekreftet det etter lunsjen vår. Andrea er en supersøt jente med masse energi, og jeg følte at vi hadde veldig mye til felles. Som hun også skrev, så blir det nok enda mer henging og kanskje litt reising fremover. Jeg gleder meg ♥

5 kommentarer

5 thoughts on “LUNSJDATE

  1. Hei:) kan du skrive et innlegg om hva du skal gjøre for å leve et mer klimavennlig liv i 2019?
    Hva tenker du, og hvordan rettferdiggjør du at du flyr så mye som du gjør?
    Hvordan synes du ditt forbruk(klær,sminke, interiør etc) er, og hvordan rettferdiggjør du ditt høye forbruk?
    Mener du at mennesker bør begynne å tenke mer over for eksempel sitt forbruk og sine reisevaner? Hvis ja, tenker du at du personlig må ta noe ansvar her? Eller tenker du mer at andre som ikke har blogging som yrke heller bør ta mer ansvar her?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *