JEG SVARER PÅ RYKTENE

Categories Personlig

JEG SVARER PÅ RYKTENE

At Isabelle likte Morten på PH? og at hun og han skulle teste ut ting på utsiden. 

Haha nei, det stemmer ikke. De har aldri testet ut noe som helst på utsiden, det hadde vært veldig merkelig. 

At moren din ikke liker halvsøskene dine? 

Det må være noe av det dummeste jeg har hørt på lenge, haha. Selvfølgelig liker mamma søstrene mine. 

At du er ærlig og bryr deg veldig om at andre har det bra? 

Så hyggelig at du har hørt det <3 Jeg føler selv at det stemmer, men det får nesten menneskene rundt meg svare på, hehe!

At du liker Lisa bedre enn Emma ?

Ja, det stemmer 🙂 Hahaha neei, selvfølgelig ikke <3 

At du bare er venn med Andrea for at hun er rik?  

Så lenge jeg har kjent Andrea så har hun aldri vært rik, så ikke vet jeg. 

At du la ut bilder av Isabelle i går sånn at folk skulle slutte å spørre om det var noe drama mellom dere? 

Jeg har lagt ut bilde av Isabelle hver gang jeg har vært med henne, så nei. Isabelle og jeg er og har alltid vært venner 🙂 

At du ikke ønsker å være i et forhold med Morten på Facebook på grunn av en gutt i Los Angeles? 

Haha nei, jeg visste ikke at forhold på Facebook enda var en greie. 

At du Lisa og Emma egentlig ikke er dine søsken, men at dere har kjent hverandre så lenge at dere kaller hverandre for det? 

Vi har samme pappa, så jeg vil absolutt påstå at vi er søsken. 

At du har byttet etternavn fra Mathisen til Nilsen? 

Nei, mamma og pappa ble enige om at jeg skulle ta mamma sitt etternavn og ikke hans. 

Fikk høre at du har tenkt å slutte å blogge i 2019, og kun jobbe med YouTube?

Nei, det er ikke sant. Jeg er alt for glad i denne bloggen til å noen gang kunne bytte den ut med noe annet. Ja takk, begge deler <3

At du betaler hele husleien for Morten og deg?

Den deler vi 50/50, så det stemmer nok ikke. 

Er det sant at du ikke går overens med foreldrene til Morten? 

Nei, jeg går veldig godt overens med foreldrene til Morten <3 De er så herlige

At du inngikk et forhold med en annen gutt da du kom hjem fra Paradise Hotel? 

Jeg kan si så mye som at det var ikke et forhold, og jeg var også singel da jeg kom hjem fra Mexico. 

Fikk høre for noen dager siden at det var skikkelig dama mellom Martine og deg på premierefesten deres? 

Nå vet ikke jeg om du mener Johansen eller Lunde, men det var ikke noe drama med noen av de på premierefesten vår. En liten funfact; premierefesten er den morsomste kvelden jeg noen gang har hatt i hele mitt liv. Alt var så nytt og spennende, jeg følte meg så bra og det var starten på mitt nye liv 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *