SØSKEN ELLER IKKE SØSKEN?

Categories Personlig

Beklager dårlig oppdatering i går, men formen var så dårlig at jeg rett og slett ikke orket å blogge. Jeg våknet opp å var i helt grusom form, noe som bekymret meg litt med tanke på at jeg har vært dårlig i snart 5 uker. Jeg er dessverre en sånn person som ikke tar egen helse på alvor, så det skal veldig mye til før jeg tar meg turen til legen. Mamma prøvde å få meg til legen gjentatte ganger i Tromsø, men jeg overbeviste henne om at det ikke var nødvendig. 

Jeg ble i alle fall sjekket for det meste, og legen fortalte meg i går at det er mulig å få kyssesyken to ganger, men det er svært sjeldent. Jeg får derfor bare krysse fingrene for at jeg ikke har fått det igjen og at det ikke er noe annet alvorlig. Så får jeg bli flinkere til å slappe av og lytte til kroppen. 


Det morsomme er jo at vi ser like gamle ut, men så er det nesten 10 år som skiller Emma og meg, haha. 

Som mange av dere sikkert så på både Snapchat og Instagram så hadde jeg besøk av mine småsøsken i helgen. Jeg ser det har vært noen diskusjoner hvor vidt vi er i slekt med tanke på etternavn og utseendet, men vi har altså samme far noe som gjør oss til søsken (som jeg allerede har fortalt). Jeg liker ikke ord som “halvsøsken”, for vi er da like mye søsken med eller uten samme mor. Det skal sies at jeg er enig med at vi ikke er så like, om vi skal se bort i fra høyden. Det er sjelden jeg er lavere enn noen, men disse to har altså klart å slå meg. Jeg tror også grunnen til at vi ikke ligner så mye er at de har fått veldig mange trekk fra deres mor og en del fra pappa, mens jeg ikke ligner på hverken pappa eller mamma. En liten funfact; Jeg gikk rundt lenge å var overbevist om at jeg var adoptert, da jeg ikke kunne finne likhet med noen i familien, haha. 


Ukomfortabel, Morten? 

På fredagen koste vi oss bare med taco og film. Det endte med at Emma sovnet på sofaen og at vi alle gikk å la oss rundt 11, noe som er veldig unormalt hjemme hos oss. Morten og jeg har dessverre en dårlig vane med å legge oss alt for sent, så det var deilig å ha normale rutiner for en gangs skyld, hehe. Jeg har forresten glemt å fortelle dere at det ikke ble Sri-Lanka på oss likevel. Morten har enda så vondt etter bilulykken, så det passet seg ikke å reise for å surfe nå. Det var selvfølgelig dritkjipt da vi hadde gledet oss lenge, men det er dessverre ikke noe å gjøre med det. Vi får ta det igjen en gang senere <3

10 kommentarer

10 thoughts on “SØSKEN ELLER IKKE SØSKEN?

  1. Synes faktisk du og hun på venstre siden av bilde nr1&2 lignet en del☺️ Og helt enig med ordet halvsøsken! Har selv halvsøsken men ser på de som mine helsøsken selv om de ikke er det <3

  2. Jeg og søsteren min ligner ikke på hverandre i det heletatt, mens mine halvsøsken vokser opp prikk lik som meg fra jeg var baby til langt ut i barneskolen. Vi tre er like på pappa, husker når lærere sa jeg var så lik på pappa så ble jeg lei meg fordi han hadde ølmage og var gutt, så trodde de mente det var derfor vi lignet😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *