16 SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Hvem er ditt kjendiscrush? 
Selv om de aller fleste tror at det er Justin Bieber, så har jeg alltid eeeeelsket Scott Disick. Jeg tror kanskje derfor jeg vil si han over Justin.

Har du noen gang kjøpt noe på grunn av en influencer? 
Jeg har kjøpt mye sminke fra Kylie etter at hun har promotert, også kjøpte jeg for mange år siden noe til øyenbrynene som Sophie Elise reklamerte for haha.

Hva ville du kalt deg selv om du kunne velge?
Sofie Ariana, hehe neida. Jeg ville nok kalt meg selv Hailey.

Er du flink til å vise følelser?
Absolutt ikke. Følelser er virkelig noe det skumleste jeg vet om.

Hva er din største drøm?
Personlig? Være lykkelig. Jobb? Eie flere firmaer, kunne reise jorda rundt og ha et hus i Los Angeles og New York.

Hva er du mest redd for?
Miste alt jeg har jobbet for og noen nær meg.

Har du en hemmelighet du ikke har fortalt?
Jeg har flere hemmeligheter som jeg mest sannsynlig aldri kommer til å fortelle, noen større enn andre. Jeg har faktisk en hemmelighet absolutt ingen vet, og det er heller ikke noe jeg kommer til å fortelle til noen.

Hvor mange har du vært skikkelig forelsket i?
2

Har du hatt kjærlighetssorg før?
Jeg har hatt kjærlighetssorg en gang.

Hvem er den mest kjente personen du har møtt?
Hmmm.. godt spørsmål. Jeg vil ikke akkurat si at jeg har møtt vedkommende, men vi var på bord ved siden av Leonardo Dicaprio på et utested i Los Angelas.

Gifte deg, eller eie flere firmaer?
Eie flere firmaer. Jeg er nok mer jobb enn hva jeg er kjærlighet. Heldigvis har jeg begge i livet mitt <3

Aldri være med på Paradise Hotel, eller måtte være med i 3 sesonger?
Det er ingen hemmelighet at Paradise Hotel var starten på karrieren min, så da hadde jeg nok måtte vært med tre ganger haha.

Hva synes du man ikke skal blogge om?
Jeg føler det er opp til hver enkelt hva man velger å dele og ikke, men jeg hadde aldri ville skrevet veldig åpent og detaljer om operasjoner. Jeg ville heller ikke delt ut dietter og gitt slanketips for eksempel.. Jeg ville heller ikke delt ut rabattkoder på fillers og andre ting som faktisk en gang i tiden var “normalt”. Hvor sykt er ikke det å tenke på?

Kutter du ut venner lett?
Nei, det gjør jeg ikke. Jeg er ikke langsint, og jeg tilgir veldig lett.

Hva sier stjernetegnet ditt om deg denne måneden?
Det sier at jeg kanskje får en unnskyldning fra noen som har såret meg, at jeg vil ta kjærlighetslivet mitt et hakk videre og at jeg kanskje kommer til å møte noen kjipe mennesker via jobb. Jeg vet ikke heeelt hva jeg synes om det haha.

Hadde du tilgitt utroskap?
Det er lett å si nei nå, men jeg vet ikke. Alle mennesker kan gjøre feil, så det er vanskelig å si.

10 kommentarer

10 thoughts on “16 SPØRSMÅL & SVAR

  1. Kan du legge ut oppskrift av mango salsaen du har på et av bildene du har lagt ut på story?

  2. Okey dette er ikke ment som kritikk men jeg føler at det er noe du kan gjøre noe med. Du velger å spise mindre kjøtt for å være mer miljøvennlig, MEN, klesforbruket ditt er jo helt latterlig! Har du sett hva bomullsproduksjonen har gjort med verden? Du burde se dokumentaren av Stacy Dooley – sannheten om klesindustrien. Reduser ditt forbruk og ikke oppmuntre folk til å kjøpe unødvendige mengder klær! Du skal være et forbilde og mener du vil være miljøvennlig, jeg skjønner at det er noe du tjener penger på, men assa seriøst verden går under fordi du (og veldig mange andre) velger å kjøpe en million klær på nett hver mnd, det er jo helt sinnsykt.

    1. Verden går ikke under på grunn av oss, det er veldig mye bak det enn som så. Blant annet kjøttproduksjonen og de enorme mengdene av Amazonas som kuttes ned for å mate dyrene vi skal spise. Uansett, takk for tips. Jeg skal sjekke den ut 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *