20% RABATT PÅ CHIQUELLE

Categories Blogg

Reklame | Chiquelle

Hvordan har dagen deres vært så langt? ❤️ Min har vært ganske rolig hittil, og det eneste jeg har gjort har vært litt jobb og trening. Jeg har allerede snakket litt om det, men shit for en ro jeg har fått den siste tiden. Jeg tror helt ærlig at alle har godt av å “flykte” litt hjem til tider, og komme seg bort fra en vanligvis travel hverdag. Det er bare så deilig å ikke føle at jeg går glipp av noe, og for å være ærlig så føler jeg at det er mye bedre å være her nå som corona har blusset veldig opp i Oslo. Det er jo veldig strenge restriksjoner der, så det føles godt å bare være hjemme i nord. Til helgen skal jo også Sandra og jeg utforske litt områder rundt Tromsø, og jeg gleder meg til å ta dere med på det.

Jeg tenkte uansett at jeg skulle ha en liten haul her på bloggen, for jeg har vært så heldig å fått en rabattkode jeg kan dele med dere på Chiquelle 😍 Dere får 20% rabatt på hele nettsiden deres, utenom salg og beauty. Jeg har i alle fall blitt så forelsket i klærne deres, og jeg har funnet meg så mye fint. Dere kan bruke rabattkoden: SOFIE20 som er gyldig i fem dager. PS!!! det er ingen toll når du bestiller klær fra Chiquelle. 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL CHIQUELLE ❤️

Kjole HER / SOFIE20 for 20% rabatt

Kjole HER / SOFIE20 for 20% rabatt

Genser HER & Bukse HER / SOFIE20 for 20% rabatt

Genser HER / SOFIE20 for 20% rabatt

Genser HER / SOFIE20 for 20% rabatt

Genser HER / SOFIE20 for 20% rabatt

Genser HER / SOFIE20 for 20% rabatt

Genser HER / SOFIE20 for 20% rabatt

Genser HER / SOFIE20 for 20% rabatt

Topp HER / SOFIE20 for 20% rabatt

Genser HER / SOFIE20 for 20% rabatt

Genser HER / SOFIE20 for 20% rabatt

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL CHIQUELLE ❤️

1 kommentar

1 thought on “20% RABATT PÅ CHIQUELLE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *