DENNE UKENS HANDEL + MIDDAGER

Categories Blogg

 

Det høres kanskje rart ut, men det gir meg så mye glede å ha skikkelig kontroll over mathandelen. Det er også digg å vite hva jeg skal spise hver eneste dag, og at jeg alltid har det jeg trenger tilgjengelig i kjøleskapet. Det finnes jo faktisk ikke noe mer stress enn å løpe frem og tilbake til butikken flere ganger i uken, og det er jo også kjempeirriterende når man skal lage seg noe, også har man det ikke i kjøleskapet. Så kontrollfreak som jeg er så er det digg å ha alt under kontroll, og jeg virkelig elsker å handle en gang i uken. Er det en ting jeg virkelig gleder meg til med å komme til Los Angeles, så er det å dra i matbutikkene der. De har virkelig det sykeste utvalget, og det skal bli så gøy å lage forskjellige testing-videoer mens jeg er der 😍 Jeg vet jeg snakker mye om det, men jeg tror ikke dere forstår hvor mye jeg gleder meg.. 🥺

Denne mathandelen kom på 1200 kroner

Fredag
Taco ofc 🌸

Lørdag
Tikka masala med kyllingerstatning, grønnsaker og Garlic Nan. 

Søndag
Pizza med vegetarkjøttdeig, tomatsaus og grønnsaker. 

Mandag
Vegetarburger, yummyy. 

Tirsdag
Pasta surret inn i pesto med kyllingerstatning og Parmesan. 

Onsdag
Speltlompepizza med vegetarkjøttdeig, grønnsaker som jeg topper med ruccola og pinjekjerner. 

Torsdag
PadThai med eggenudler og grønnsaker. 

9 kommentarer

9 thoughts on “DENNE UKENS HANDEL + MIDDAGER

  1. Enig! Det er sååå tilfredsstillende å handle en gang i uken, ha middagene planlagt, så man slipper å spekulere hver dag hva man skal lage! Og å vite at man har alt tilgjengelig! AH, love it! Ha en fin helg, fine! <3

  2. Nice 😃

    Så gøy, men gjør du det KUN en dag vær uke ? Kordan får du det tell ? 🙂 Hahah !

  3. Er det noen grunn til at du spiser glutenfritt i deler av kosten, eller er det generelt bare noen ting du synes er bedre uten gluten? Spør fordi jeg selv har glutenallergi =)

  4. Hva med å bruke mindre erstattere og mer grønnsaker, frukt og bønner?☺️ Billigere og smaker mye bedre 🤤

  5. Anbefaler deg å slutte med sminkeservietter hvis det er mulig 🥺🥺🥺 bruk heller micellar vannet fra garnier (rosa flaske), for det første er det mye bedre for huden (Hyram snakker mye om det på YouTube, og hvorfor servietter er så dårlig), og for det andre er det skadelig for miljøet😢

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *