20% RABATT PÅ HEEELE NELLY + NEW IN

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Det er 20% rabatt på HELE Nelly, og jeg har selvfølgelig bestilt meg litt sommerklær hjem. Det er nesten litt morsomt hvordan jeg bytter klesstil like ofte som jeg bytter undertøy, men den siste tiden har jeg fått skikkelig dilla på kjoler og playsuits. Jeg regner med at med engang jeg kommer meg til Los Angeles så kommer jeg nok til å være tilbake til gamle Sofie, men akkurat nå synes jeg det er så fint å kle meg opp litt med kjoler igjen <3

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL TILBUDET 

Genser HER (20% rabatt)

Bukse HER (20% rabatt)

Kjole HER (20% rabatt)

Kjole HER (20% rabatt)

Kjole HER (20% rabatt) 

Sett HER (20% rabatt)

Sett HER (20% rabatt) 

Playsuit HER (20% rabatt)

Playsuit HER (20% rabatt)

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *