HYTTETUREN GJENNOM MOBILEN MIN

Categories Blogg

Jeg måtte selvfølgelig pynte meg litt når vi skulle feire Therese i går.

Fine jentene <3

Litta sjøølfie

<3

Vi prøvde hardt å få til et bilde i solen, det var ikke like enkelt.

<3

HAHAH hvordan er det jeg poserer med tærne mine!?!?!

Bursdagsbarnet <3 <3

Skulle ønske jeg også ble 24 :((

Bursdagsgaven fra oss jentene til Therese. Martine hadde sett dette på TikTok, så da ble det en kreativ gave i år.   

Vi dro også en tur til Drøbak i går for å spise lunsj.

Vi lagde selvfølgelig girlsnight med taco <3

Fine bebbisen.

Det er så fin utsikt fra hytta til Martine. Jeg ELSKER den!

<3

Mathandel

Mathandel x2

6 kommentarer

6 thoughts on “HYTTETUREN GJENNOM MOBILEN MIN

  1. Det virker som du tenger deg mye på, og later som du er venn med venninnene til vennene dine. Stadig dukker det opp at du er på bursdag med noen som vi aldri har hørt om – for at venner av deg skal i bursdagsselskap til henne og du har spurt om å få ære med ….

  2. Til Ulrikke over: haha, dette er ikke nye mennesker for henne da… Om det hadde vært det, hva så? Det er lov å være venner med venners venner vel?! Hun er jo god venn med Martine!
    Så hærlig ut, Sofie! Nydelig utsikt ja! Elsk! ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *