20% RABATT PÅ HELE NELLY

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Jeg ville bare fortelle dere at Nelly har 20% rabatt på nettsiden deres akkurat nå 😍 De har fått inn så utrolig mye fint, så om du enda ikke har funnet antrekk til jul og nyttårsaften så ville jeg anbefalt deg å ta en titt på nettsiden deres. Det er også genialt å handle julegaver om du ikke er helt ferdig ❤️ Jeg har i alle fall plukket ut mine favoritter til dere, og ved å TRYKKE HER så kommer du direkte til Nelly.no. TILBUDET GJELDER TIL OG MED 13.12 klokken 23.59. 

Jakke HER / Topp HER / Jumpsuit HER / ALT ER PÅ 20% RABATT

Jakke HER / Kjole HER / Boots HER / ALT ER PÅ 20% RABATT

Jakke HER / Kjole HER / Topp HER / ALT ER PÅ 20% RABATT

Skjørt HER / Genser HER / Bukse HER / ALT ER PÅ 20% RABATT

Sett HER / Vest HER / Topp HER / ALT ER PÅ 20% RABATT

Kjole HER / Kjole HER / Vest HER / ALT ER PÅ 20% RABATT

Øyenskygge HER / Womanizer HER / Highlighter-palett HER / ALT ER PÅ 20% RABATT

 

2 kommentarer

2 thoughts on “20% RABATT PÅ HELE NELLY

  1. Altså hvem er det som går rundt i bare BH under ? Motbydelig å se på .. lær deg å kle på deg, utseendemessig ser du ut som en dass ! 🤢

    1. Du er litt late to the party når du skal prøve å komme med sånne kommentarer etter at jeg har snakket om det på stories 😂 Da blir det for åpenbart hva du prøver på! Håper du får en fin jul da 🎅🏼🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *