20% RABATT PÅ HELE NELLY

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Hei dere ❤️ Hvordan har dagen deres vært så langt? Jeg har hatt en utrolig fin dag, og jeg begynner endelig å føle meg som meg selv igjen etter 18 timer med søvn 😅 Jeg la meg klokken 20.00 i går, noe kroppen virkelig hadde behov for. Jeg har hatt tre netter etter hverandre med lite søvn, og jeg er helt avhengig av 8 timer med søvn for å i det hele tatt skulle fungere. Det var derfor så godt å komme tilbake til rutinene mine, så jeg har ingenting å klage på. Jeg ville forresten bare fortelle dere at Nelly har tidenes romjulssalg med 20% rabatt på HEEEEELE nettbutikken 😍 Jeg har derfor plukket ut mine favoritter til dere.

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET ❤️

Jakke HER / Kjole HER / Kjole HER / Alt er på 20% rabatt

Veske HER / Pysjamas HER / Pysjamas HER /Alt er på 20% rabatt

Skjorte HER / Boots HER / Boots HER / Alt er på 20% rabatt

Genser HER / Veske HER / Womanizer Premium HER / Alt er på 20% rabatt

Jakke HER / Jakke HER / Womanizer Liberty HER / Alt er på 20% rabatt

 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *