DET ER EN MENING MED ALT

Categories Blogg

I går var Celine og jeg hjemme hos Elise for å planlegge 2020. Som jeg har fortalt dere før så er vi veldig like, og vi deler mange av de samme målene og drømmene. Jeg som har jobbet “alene” i snart tre år kjenner virkelig hvor godt det er å være rundt noen som tenker mye likt som meg, men også annerledes. Det er deilig å ha noen å diskutere, reflektere og planlegge med. Vi utfyller hverandre sine svakheter, noe jeg tror er veldig viktig om man ønsker å utvikle seg i jobben man gjør, men også som menneske. Jeg er helt sikker på at vi kommer til å skape mye bra sammen i tiden fremover, og jeg føler at det var en mening med at jeg skulle møte Elise. Vi har vært gjennom mye av det samme, og jeg tror kanskje det gjør at vi ser livet på en litt annerledes måte. Jeg har i alle fall ikke møtt noen som jeg har kjent meg så igjen i før.

Over til noe helt annet som Elise viste meg i går. Har dere lagt merke til at dere mest sannsynlig har et lite “hakk” i lillefingeren? Det kommer av hvordan vi holder mobilen vår, ALTSÅ WHAT?? Jeg har fått et skikkelig stort hakk, men jeg får det ikke like godt frem på bildene. Jeg vet ikke om dere har sett når jeg er med på “mobilsnok” på VGTV, men der fikk jeg i alle fall førsteplass for å bruke mobilen mest av alle som hadde vært der. Jeg tror jeg hadde sånn 57 timer i uka eller noe, og det forklarer jo virkelig hakket jeg har fått i lillefingeren. Fortsetter jeg sånn så vil det vel snart ikke være noe finger igjen?? haha. Det hadde forresten vært morsomt å høre om noen av dere også har et sånn “hakk” i fingeren, så vær så snill å legg igjen en kommentar å del det med oss.  

9 kommentarer

9 thoughts on “DET ER EN MENING MED ALT

  1. Vet du hvem som vant farmen? Siden Stine var med dere til LA? Du trenger ikke å si det hvis du vet det😄 Men hvem heier du på?

  2. Har også hørt det om hakket i fingeren, men mins at det bare er fake news, tror jeg leste en forskningsartikkel om dette. Men er ikke helt sikker altså haha

  3. Det med fingeren er ikke ekte, nei. Bare noen som hat spredd falsk informasjon:) de aller fleste har sånn

  4. Liker deg veldig godt Sofie, og leser bloggen hver dag. Men altså…. Trodde du hadde litt mer Mellom ørene enn dette. Jeg har hakk i alle fingre og ikke noe mer i høyre lillefinger- dette er noe av det dummeste jeg har hørt. Men fikk meg en god latter i det minste😂😅

  5. Jeg har mer hakk i den fingeren jeg ikke holder mobilen i, så det stemmer ikke. Jeg har alltid hatt det hakket så lenge jeg kan huske. Jeg har derimot fått en kul på den lillefingeren jeg holder hånden i. Den har jeg mindre følelse i og er akkurat der jeg plasserer mobilen 🤷🏼‍♀️
    Alt dette med hakk i fingeren er fake news, kjære deg, så lillefingeren din vil nok ikke forsvinne. Men vær forsiktig med bruk av kniv fremover, for det høres veldig ut som du gjerne ønsker å beholde den hahaha! 😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *