25 % RABATT PÅ NLY TIL MINE FØLGERE + NEW IN

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Cardigan. HER / Body. HER / Cargobukser. HER

Det er vel ikke en bedre måte å starte helgen på enn en rabattkode på NLY? Jeg fant ut at jeg hadde veldig lyst til å gi noe tilbake til dere, så jeg bestemte meg rett og slett for å spørre om en personlig rabattkode. Dere får derfor 25% off på ALT fra NLYBRANDS, så nå har du virkelig muligheten til å få handlet litt sommerklær til en rimeligere pris. Jeg tenkte uansett at jeg skulle vise dere alt jeg har shoppet <3 

BRUK RABATTKODE:SOFIE25 (DEN ER GYLDIG TIL 15.00 SØNDAG) // KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY

Playsuit. HERKjole. HERKjole. HERSett. HER
Sett. HERGenser. HERKjole. HER / Veske. HERT-skjorte. HER / Sykkelshorts. HER
Jakke. HER
Jakke. HER

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *