UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Gjorde det vondt å ta piercing i navlen?
Ja, jeg synes det var helt grusomt haha. 

Når kommer bloggerne?
Det kommer 5 august <3

Hva hater du mest med Morten?
Det er ingenting jeg hater med Morten da det er et ekstremt sterkt ord å bruke, men det er selvfølgelig noen ting jeg irriterer meg over. Det jeg kanskje synes er mest irriterende må nok være det at han blir veldig fort sur om ikke ting går hans vei med en eneste gang haha. 

Hva er favorittserien din?
For øyeblikket så har jeg fått skikkelig dilla på sex and the city igjen. 

Hvor mange år var du da du fikk mensen for første gang? og hvor var du?
Jeg var vel 12 eller 13 år gammel første gang jeg fikk mensen. Klassen min var på besøk på en annen skole, og jeg hadde på meg HVIT bukse. Heldigvis oppdaget jeg det gikk så langt at buksa mi ble rød. 

Hadde du takket ja til farmen kjendis?
Ja, det hadde jeg. 

Hvorfor vil dere ikke flytte til Bodø?
Det er ingen av oss som ønsker å bo så langt nord som Bodø, så det er ingen annen spesiell grunn enn akkurat det. 

Hadde du svart ja nå om Morten hadde fridd til deg?
Nei, det hadde jeg ikke. Hadde vi hatt det like fint om noen 3-5 år, og han hadde fridd så hadde jeg selvfølgelig sagt ja. Jeg er alt for ung til å være forlovet, og det er ikke noe jeg ønsker å være akkurat nå. 

Hvor lenge har du og Morten vært sammen?
Vi har vært sammen i litt over 2 år <3

Hvorfor kjøpte dere en Tesla, og ikke en annen bil?
Grunnen til at valget falt på Tesla var rett og slett for at vi ønsket en EL-bil med lang rekkevidde. 

Hva gjør dere med Celine om dere skal reise et helt år?
Mamma kommer nok helt sikkert til å passe henne. 

Hva er det verste med Trondheim?
Akkurat nå så er det helt klart været. Det er så ironisk at jeg prøvde å overbevise Morten om at det ikke var så stor forskjell fra Oslo til Trondheim :))

Hvorfor kjøper dere en bil som nesten koster en million?
Den kostet ikke nesten en million, så det er helt feil. Den kostet over en halv, men jeg vil ikke si at det “nesten” var en. 

Hvem tjener mest av Morten og deg?
Det er nok meg, men jeg har jo “flere” muligheter enn han til å tjene penger. 

Stemmer det at du er den toppbloggeren som skal i fengsel?? Jeg har lest det på flere forumer.
Nei, det stemmer ikke. Jeg skjønner virkelig ikke hva folk oppnår av å gå rundt å spre falske rykter. 

Har du noen gang blitt anmeldt for noe?
Nei, det har jeg ikke. 

Hvor mye kostet Celine?
Hun fikk jeg helt gratis, men hunderasen ligger vel på sånn 10-15.000. 

Har du kontakt med noen av eksene dine?
Nei, det har jeg ikke. 

Tror du at dere kommer til å bli boende i Trondheim for alltid?
Umulig å si, det er ingen av oss som kan spå hva fremtiden vil bringe. 

Hva synes du om casten til Farmen kjendis?
Veldig bra! Jeg gleder meg skikkelig til å se det. 

Hvor har du lyst til å reise de neste månedene?
USA, Hellas og Kapp Verde. 

Går du på p-piller?
Jeg brukte p-piller i veldig mange år før jeg valgte å bytte til p-stav. Jeg var så utrolig dårlig til å ta pillene mine, så jeg ville ha noe som var sikkert. 

6 kommentarer

6 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Været har vært skikkelig ille i Trondheim i sommer ja. Men i fjor var det jo helt motsatt 😄

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *