3 UKER IGJEN

Categories Blogg

Jeg må ærlig innrømme at jeg ble litt sjokkert over at enkelte kunne finne det negativt at jeg fikk meg leilighet i Oslo? 😂Jeg vet at enkelte der ute leter etter det negative i alt, men denne skjønte jeg helt ærlig ikke? Jeg har fortsatt tenkt å feriere mye i USA og være der i noen måneder og jeg skal fortsatt oppholde meg i Tromsø hos mamma. Jeg har bare valgt å endre litt på planene mine ettersom at jeg ikke kan reise som jeg først hadde tenkt. Nå som jeg uansett må være i Norge i sommer så ønsker jeg å tilbringe mest tid i Oslo og Tønsberg. Jeg har ikke kjøpt leilighet, jeg skal ikke bo der for alltid, men jeg skal leie i noen måneder. Det må da være lov til å endre litt i planene uten at det skal det provosere noen??? haha

Jeg gleder meg i alle fall så mye, og jeg elsker at jeg valgte å ta en såpass spontan avgjørelse. Jeg har seriøst funnet drømmeleiligheten, og jeg tror ikke dere kan forstå hvor mye jeg gleder meg til å flytte inn der. Jeg har vært så usikker på hva jeg skulle gjøre denne sommeren, så det føles godt å endelig ha en plan. Det er helt rart å tenke på at jeg bare har 3 uker igjen her i Trondheim, og at jeg nå må begynne å planlegge og finne ut hva jeg skal ha med meg. Jeg har så mye moro å se frem til, og jeg håper bare at disse ukene går fort. Dette skal bli så BRA 😍

10 kommentarer

10 thoughts on “3 UKER IGJEN

  1. Live your life as you want 💛 you go girl ✨ har dere solgt den du og Morten hadde i Trondheim? sånn at du slippe å betaler på 2 plasser lissm :\

  2. Jeg sjønner deg fole godt. D er ikke enkelt i disse tidene nå, værtfall ikke å reise hit å dit å til utlande. Så jeg har fullforatåelse for at du endra planene, å d må være lov😁👌 jeg syntea du har gode planer, å gleder meg veldig til å følle deg videre. Jeg tror på at du gjør d du drømmer om, å står for d. Lykke til, å kjør på❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *