JEG HAR FÅTT MEG LEILIGHET

Categories Blogg

Som dere vet så hadde jeg planlagt å dra på et par visninger her i Oslo for å se hva jeg eventuelt kunne leie for sommeren. Jeg hadde egentlig avtalt å dra på noen visninger, men etter første visning så falt jeg altså pladask for leiligheten jeg så på. Den var så min stil, og jeg følte meg hjemme fra første sekund. Jeg har aldri likt en leilighet så godt, og kan ikke tro at det skal være mitt hjem om bare tre uker 🥺❤️

Jeg kan virkelig ikke vente med Oslo sommer i VERDENS fineste leilighet. Jeg har virkelig så mye fint å se frem til ❤️ Jeg gleder meg så mye til å vise dere leiligheten og ikke minst til å ta dere med på denne morsomme og ikke minst spontante avgjørelsen. Nå skal jeg komme meg på flyet til Trondheim. Vi snakkes, dere!

16 kommentarer

16 thoughts on “JEG HAR FÅTT MEG LEILIGHET

  1. Skulle du ikke flytte hjem til Tromsø til moren din for å spare penger istede pga mye reising framover og da var det lite vits å kjøpe en ny lelighet?

  2. Kanskje litt uheldig at du fikk med “husk å holde avstand” skiltet øverst til høyre på bildet, mens dere sitter så tett sammen?;)

    1. Martine og jeg er jo så og si sammen hver dag, men jeg skal absolutt ikke påstå at jeg alltid er like flink til å huske på en meters reglen, der kan jeg absolutt bli mye flinkere. Man blir jo heller ikke plasser en meter fra personene man ankommer på restauranten sammen med 🤷🏼‍♀️

  3. Ojjj, så bra da, Sofie! 😀 Gleder meg til å se! 😀 Blir nok godt å komme hjem til Celine, og ta det litt roligere etter en fartsfull uke, hehe! Klem! <3

      1. Har to chihuahuar og bor i Oslo, så det går kjempe bra! Finnes såå mange fine parker og grøntområder 💜

  4. Så gøy Sofie 🥰 gleder meg til å bli «kjent» med singel Sofie, være med på litt mer fester og venninnekvelder enn det siste året som du har bodd langt vekk fra alle! Ha en superfin sommer! og føl deg fri og frank 🙏🏻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *