ALENE PÅ HOTELL

Categories Blogg

Hei dere <3 Hvordan har dagen deres vært så langt? Jeg har selv akkurat vært ute å spist en lunsj sammen med Elise og Fredrik før jeg sjekket inn på et nytt hotell i Oslo. Vi reiser hjem til Trondheim i morgen, og ettersom at Elise skal sove over hos en venn så bestemte jeg meg for å booke meg inn på et annet hotell. Jeg fikk selvfølgelig tilbudet om å være med, men jeg kjente at jeg hadde godt av litt alenetid. Jeg har utrolig mye jobb å ta igjen, i tillegg så har jeg utrolig nok begynt å like å være litt alene. Jeg får slappet av mye mer, samtidig som at jeg er mye mer effektiv når det kommer til jobb.

Det er mye stress som venter oss når vi kommer tilbake til Trondheim, så jeg bestemte rett og slett for å unne meg dette her. Jeg skal derfor ligge godt plassert i hotellsengen i noen timer, bestille litt mat fra Wolt også skal jeg begynne å ordne meg til premierefesten for Bloggerne. Det blir nok ikke noe festing på meg i kveld ettersom at vi har et veldig tidlig fly hjem i morgen, men jeg gleder meg veldig mye til å se alle sammen igjen. Jeg tror denne sesongen kommer til å bli kjempebra, så jeg håper dere er like spente som meg.

4 kommentarer

4 thoughts on “ALENE PÅ HOTELL

  1. Du skylder alltid på tidlig fly dagen etter store begivenheter. Handler vel mer om at du er utrolig klein i store folkemengder?

  2. Har du hørt noe så tåpelig å si til en person?! Jeg tror det handler aller mrst om at du selv er en utrolig barnslig sjel, som finner glede i å være nettroll. 👎👎
    .

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *