EN UBEHAGELIG OPPLEVELSE

Categories Blogg

Jeg må bare fortelle dere om en hendelse som skjedde forrige uke som var ekstremt ubehagelig. Jeg hadde tenkt å shoppe litt klær fra Missguided ettersom at en av mine favoritter på Instagram akkurat hadde sluppet en kolleksjon sammen med de. Da jeg var klar for å betale merket jeg at handlekurven min plutselig oppdaterte seg med klær jeg visste at jeg selv ikke hadde lagt til. Jeg fjernet derfor produktene og oppdaterte da jeg trodde det bare var feil med nettsiden. Rett før jeg skulle på betal så skjedde det samme igjen, og jeg hadde plutselig mange nye varer i handlekurven som jeg selv ikke hadde lagt til.

Jeg bestemte meg derfor for å vente til dagen etterpå da nettsiden virket ganske ustabil. Bare noen minutter senere fikk jeg en telefon fra et nummer jeg ikke hadde lagret. Jeg tar aldri telefoner der jeg ikke har lagret nummer før jeg har søkt de opp på 1881. Det kom ingenting opp på vedkommende så jeg valgte å sende en melding for å spørre hvem dette var ettersom at personen ringte meg klokken 23.00 på kvelden. Det viste seg altså at HUN hadde fått opp mine personopplysninger da hun hadde gått inn på handlekurven sin. Navn, nummer og adresse. Jeg fikk selvfølgelig panikk da jeg synes det var ekstremt ubehagelig at en person som befant seg i en helt annen by enn meg hadde blitt sendt inn på min profil.

Jeg fortet meg derfor å gå inn på nettsiden igjen, og plutselig var det jeg som hadde alle hennes personopplysninger. Jeg forsto jo fort hvorfor jeg plutselig hadde fått inn masse nye plagg i min handlekurv, og jeg synes det er helt sinnsykt at dette faktisk har skjedd. Hva om jeg hadde kommet så langt at jeg hadde fått lagret informasjon om bankkortet mitt, eller at hun ikke hadde vært så snill å sagt i fra?  Jeg synes dette er skikkelig ekkelt, og jeg må ærlig innrømme å si at jeg er kjempeskuffet over behandlingen vi har fått av Missguided i ettertid.

Spør du meg så er det en ganske alvorlig hendelse, og ingen av oss har fått svar på hva som faktisk har skjedd. Dette var på mandag for en uke siden, og det eneste svaret jeg har fått hittil er at de er på saken. Jeg vet ikke om jeg kommer til å tørre å bestille direkte fra hjemmesiden deres noe mer, noe jeg synes er kjempesynd da jeg virkelig elsker klærne deres. Det er bare frustrende at vi ikke har fått et eneste svar om hva som skjedde den kvelden, og hvordan det i det hele tatt er mulig. Jeg har i alle fall aldri opplevd det før, og lurer på om  det er noen av dere som har hatt lignende hendelser? og hva dere i så fall gjorde med situasjonen? 

6 kommentarer

6 thoughts on “EN UBEHAGELIG OPPLEVELSE

  1. Wow! Det samme skjedde med meg og min venninne rett før jul. Vi hadde hverandres innlogging og skjønte ikke hva som skjedde. Først så lo vi litt av det, men skjønte alvoret ganske kjapt etterpå. Vi kontaktet kundeservice, men vi har ikke fått svar annet enn «vi skal se på problemet». Vi har sluttet å handle der nå, kan du si🤭🤭

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *