ALLE PROFILBILDENE JEG HAR HATT

Categories Blogg

Er jeg den eneste som tror at Facebook hadde dødd ut for lenge siden om det ikke var for “messenger”? Jeg husker da Facebook tok over for Nettby og vi delte hele livet vårt gjennom statuser og bilder, men jeg føler ikke det er sånn mer. Jeg kan ikke huske sist jeg skrev en status på Facebook og jeg har heller ikke oppdatert profilbilde mitt siden 2017. Jeg var likevel veldig aktiv for noen år tilbake, så jeg tenkte at det kunne være morsomt å vise dere alle profilbildene jeg har hatt på Facebook.

Dette er lagt ut 10.September 2017.

Dette er 14.juli 2017. Her har jeg ingen extensions 🙁

Dette la jeg ut 6.Oktober 2016.

20.juli 2016, dagen jeg farget håret blondt.

20. april 2016. Min første tur til NYC, og her står jeg utenfor Carrie sin leilighet.

18. Desember 2015. Julie og jeg var på jentetur til Stockholm, og hadde en så utrolig morsom helg. Jeg får seriøst vondt i magen når jeg ser bilder av hvordan håret mitt var før 😭

16. august 2014. Her hadde jeg faktisk sort hår, hva synes dere?

23. Mars 2014.

23. August 2012. Dette bildet er faktisk brukt i en bok om Utøya som jeg er med i.

3. Februar 2012.

30. januar 2011.

23. april 2010 <3

9 kommentarer

9 thoughts on “ALLE PROFILBILDENE JEG HAR HATT

  1. Du var jo nydelig med sort hår også! Ojjj! Digget det bildet av deg utenfor Carries leilighet! ❤️

  2. Herreeguuud så fin du va på det bildet der du sitter på senga.
    Du e selvølgelig fin den dag i dag men det bilde der va bare så sjukt fint av dæ.

  3. Så gøy! Elsker bildene av deg der håret ditt er en mellomting av «blondt» og svart. Syns personlig du kledde det ekstremt godt, men du velger jo helt klart selv. Det viktigste er at du selv er fornøyd med hvordan håret ditt ser ut!

    Håper alt er bra med deg💕

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *