ALT ER NESTEN PAKKET NED

Categories Blogg

Det er nesten litt rart å gå inn døra hjemme, og ikke minst veldig lite hyggelig 😂 Det er jo ikke noe jeg misliker mer enn rot, og akkurat nå er det helt kaos hjemme. Det er ikke bare kaos, men også ganske tomt. Flyttebilen som skal kjøre til Tromsø kommer i morgen, så jeg har pakket ned alt som skal dit. Jeg har også tatt ned bildene som mamma skal få, så det er ikke akkurat veldig hjemmekoselig her nå. Jeg pakket også ned hele klesskapet mitt, utenom de plaggene jeg skal bruke denne uken. Jeg får bare håpe at værmeldingen ikke endrer seg, for jeg har KUN klær liggende som er ment til skikkelig sommervær. Det er jo meldt så varmt her denne uken, så jeg får jo den perfekte avslutningen her i bartebyen.

Nå skal jeg få jobbet litt før jeg fortsetter pakkingen. Senere i dag skal jeg til Julie for å grille og spille “exploding kittens”. Jeg har aldri vært spesielt glad i å spille kortspill, men dette har jeg seriøst blitt avhengig av. Har du enda ikke prøvd det så mååå du virkelig det. Jeg skal selv kjøpe meg det med engang jeg kommer til Oslo, og det selges på “Outland” om du har lyst til å prøve det ut. Anbefales på det sterkeste 😂😍

1 kommentar

1 thought on “ALT ER NESTEN PAKKET NED

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *