TILBAKE TIL OSLO

Categories Blogg

Er det en ting jeg aldri hadde trodd, så var det at jeg allerede etter bare et år skulle være på vei tilbake til Oslo. Jeg må vel ærlig innrømme at jeg ikke hadde sett for meg at livet mitt kom til å være sånn som det er nå, men jeg tror det bare er greit at man ikke alltid vet hva man har i vente. Det er jo bare noen uker siden jeg trodde at jeg skulle flytte til Tromsø, så endret plutselig alt seg. Nå skal jeg bare være noe måneder i Oslo, men valget føles veldig rett. Det enkleste hadde selvfølgelig bare vært å kjøre alle tingene mine til Tromsø, men jeg har bare lyst til å kose meg skikkelig denne sommeren.

Jeg gleder meg så mye til å komme tilbake, og jeg føler bare at jeg har så mye fint å se frem til. Jeg skal jo tross alt bo i verdens fineste leilighet på Frogner. Jeg har alltid sagt at om jeg noen gang skulle flytte tilbake til Oslo så var det der jeg skulle bo, så det er jo ganske random at jeg tilfeldigvis fikk meg leilighet der. Jeg kunne aldri bodd å sentralt som det min forrige leilighet var, så jeg er glad jeg får ro rundt meg samtidig som at jeg er nært absolutt alt. Det var konstant bråk rundt meg da vi bodde i Oslo, og jeg hadde aldri orket det igjen 😂Spesielt nå som jeg er så vandt til å ha det heelt stille på natten. Åååh som jeg gleder meg.

2 kommentarer

2 thoughts on “TILBAKE TIL OSLO

  1. Ja, mye kan skje på 1 år altså! Blir nok en kjempe god følelse når du kommer i leiligheten din i Oslo å bare tenker: let the fun begin!💃🙌Hehe! Blir nok SÅ bra det! Lykke til med siste innspurt av flyttingen, skjønne! ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *