ALT OG INGENTING

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker / Nelly

Det er 30% på alt fra Vero Moda sitt merke. TRYKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET

Bluse. HER / Lignende skjørt. HER

 ♥ Jeg har begynt å bli stressa over at alle rundt meg skal eller har kjøpt leilighet. Jeg føler veldig på det at jeg må følge strømmen, selv om jeg har bestemt meg for når jeg skal kjøpe leilighet. Jeg vet ikke hva det er, men jeg kjenner bare på at det er så mye forventinger og “krav” rundt det å bli voksen. Jeg vet at jeg kommer til å angre om jeg ikke bor i New York først, så jeg skal holde meg til den planen.

♥ Jeg har så sykt lyst på en minigris, men jeg vet at jeg aldri kommer til å takle ansvaret. Jeg kan også se for meg at det er veldig irriterende med den lyden de konstant lager, samtidig som jeg har sett at mange har blitt lurt? De tror de kjøper en minigris, så er det egentlig en helt vanlig gris som vokser seg stor, haha.

♥ Det er bare 6 dager til Morten og jeg reiser til London for å ha en skikkelig kjærestetur. Vi skal spise god mat, shoppe og bare nye litt tid sammen.

♥ Apropos Morten, jeg er veldig usikker på hva jeg skal gi han i julegave? Jeg kan vel ikke være den eneste som synes det er så vanskelig å gi til gutter? Det skal sies at jeg vurderer å kjøpe han en ting jeg vet han hadde elsket, eller så vurderer jeg å gi han en reise et helt spesielt sted. Hva tenker dere?

♥ Jeg er ganske sikker på at 2019 vil bli mitt år når det kommer til jobb. Jeg tror jeg har et helt sykt år i vente, og jeg gleder meg så mye til å ta dere med på denne reisen.

♥ Nå som jeg har klart alle målene jeg har satt meg er det på tide å sette nye. Jeg har veldig lyst til å gjøre noe som skal skje i utlandet, jeg må bare finne ut hva først, haha. Jeg vil jo bo i New York i et par år, så kanskje et av mine nye mål skal innebære en jobb der?

♥ Martine og jeg har snakket lenge om å dra på time til han synske som jeg har snakket om tidligere her på bloggen. Jeg får alltid en helt spesiell energi av å ha vært der, og han er skikkelig god å snakke med.

♥ Den siste måneden har jeg begynt å slite skikkelig med søvn. Jeg blir urolig rett før jeg skal legge meg, får masse bekymringstanker og ender alltid opp med å bli skikkelig kvalm. Det er mange år siden jeg hadde slike søvnvansker, så om det er noen som har noen gode tips så vil jeg veldig gjerne høre. Takk på forhånd ♥

11 kommentarer

11 thoughts on “ALT OG INGENTING

  1. Hei! Vil bare informere at det ikke finnes noe slikt som minigriser. De såkalte «minigrisene» du ser på sosiale medier blir gitt mindre mat enn de skal ha og er gjerne underernærte helt fra fødsel for at de skal være så «liten og søt»

  2. Hørt siste pod fra Andersen og Jakobsen? Der mobber de clickbaitinga di. Fortjent for å si det slik 🙂

  3. Legger igjen en kommentar på noe som var nokså irriterende. I dialekt videoen deres på YouTube skulle du etterligne Finnmark dialekt og der var alt galt: slik du snakket er det typisk samer å snakke, type kun i Kautokeino. I resten snakker de 99 % likt som Tromsø «dialekten» du liksom er så god på!. Er vel heller Troms, byen Tromsø har vel ikke egen dialekt 🙂 Du virker som en utrolig dum blogger med sterke meninger som skal være så riktige, men allikevel er helt gale. Kun noen ord som sies ulikt mellom Tromsø og Finnmark, så vet du det! Har familie begge steder, er ikke forskjell å høre.

  4. Mine tips til søvnvansker, som hjelper for meg i hvert fall, er å høre på relaxing/spa music på youtube som varer i flere timer. Det gjør at alle bekymringene mine på en måte går ut av kroppen min og jeg kan liksom merke det. I tillegg blir jeg småtrøtt.
    Dette hjelper i hvert fall på meg, så du kan jo teste det ut!❤️

    1. Jeg satt meg tre mål før Paradise Hotel, og to av de var blant annet å være en toppblogger å få en kontrakt med Side2. Jeg hadde også et annet mål som jeg akkurat har fått til, som jeg dessverre ikke kan fortelle helt enda 🙁 Såå siden jeg har klart å gjennomføre alle tre, er det på tide med noen nye 😀

  5. Jeg hadde minigris for noen år siden og han spiste ALT. Men var fortsatt mini. Og han lagde ikke lydene hele tiden, det var mest koselyder faktisk. Og han elsket å ligge på gulvet på badet pga varmen. Anbefales veldig. <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *