TV-INNSPILLING OG LITT SKRYTING

Categories Blogg

 

Hei dere <3 Akkurat nå befinner jeg meg på hytta til Martine, men vi er snart klar for å reise tilbake til Oslo igjen. Jeg ble spurt om jeg ønsket å være med hit å filme noe, så det ble derfor en natt i Drøbak sammen med jentene. Alt jeg kan si er at dere har mye morsomt å glede dere til fremover, wuhu!

I går ble vi sittende å se på “Victoria Secret Show”, og shit som jeg misunner verden deres. Ikke på grunn av at de er modeller, men på grunn av hva de har fått til. Jeg lar meg alltid inspirere av mennesker som gjør ting ikke alle andre gjør, og det sier seg jo kanskje selv at det å gå modell på Victoria Secret Show ikke er en mulighet alle får. Dette er jenter som virkelig har jobbet hardt for å oppfylle drømmen sin, noe jeg synes er ekstremt kult og ikke minst motiverende.

Jeg ser forresten at vi har begynt å få en del komplimenter for klipping og redigering på YouTube, noe som er SÅ morsomt. Jeg skal likevel ikke ta på meg den credsen, for det er Morten som har begynt å bli flink med det han holder på med. Han har virkelig satt seg inn i kamera, filming, klipping og redigering, noe som gir gode resultater. Jeg tror helt ærlig det beste som kunne skje han var å begynne å ta bilder til bloggen, for han oppdaget et talent og en interesse han ikke visste at han hadde engang. Flinke kjæresten min ♥ Vi blir forresten veldig glad om du ønsker å følge YouTube-kanalen vår HER

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *