ÅRET SOM HAR GÅTT

Categories Blogg

Er det ikke rart å tenke på at det bare er litt over to uker til et nytt år? Jeg synes det er skremmende hvor fort tiden går, samtidig som at jeg synes det er morsomt å se tilbake på alt som har skjedd det siste året. Jeg hadde store forventinger til 2019, og selv om ikke alt gikk som jeg kanskje hadde planlagt og håpet på, så har det virkelig vært litt av et lærerikt år. Jeg startet med innspillingen til min første sesong med Bloggerne som har vært en drøm for meg veldig lenge. Bare at jeg fikk den muligheten blant så mange andre flinke bloggere som vi har her i Norge, er for meg helt sinnsykt. Jeg tar ingenting som en selvfølge, og må noen ganger sette meg ned å se tilbake for å virkelig forstå alt som skjer i livet mitt.

Jeg var også så heldig at jeg fikk oppleve fantastiske New York sammen med Ingrid, der vi også fikk oss noen nye venner fra Norge. Jeg hadde en helt amazing uke, og jeg tror virkelig ikke at jeg kunne startet det nye året på en bedre måte. Jeg reiste ikke til USA bare en gang dette året, men tre. Jeg var i LA sammen med Martine, Zelia og Rachel i mai, også dro vi en hel gjeng tilbake i Oktober for å feire Halloween. Vi hadde to helt fantastiske uker, og koste oss så mye sammen.

Morten og jeg kjøpte også vår første leilighet dette året, og endte med å flytte til Trondheim i slutten av mai. Selv om vi fikk en kjipt start med oversvømmelse på badet og ødelagte rør, så har vi virkelig klart å skape det til vårt hjem. Jeg går inn i leiligheten med et smil om munnen, og virkelig elsker hvor fint vi har fått det. Det er selvfølgelig mer som skal gjøres med leiligheten for å få den helt perfekt, men jeg er veldig fornøyd med resultatet hittil. Vi kjøpte oss også en bil sammen, og jeg hadde aldri sett for meg at jeg kom til å være her for bare noen år tilbake. Jeg er veldig stolt over hva vi har klart de siste årene, og jeg er veldig spent på å se fortsettelsen.

Jeg tror ingen av oss hadde sett for oss at vi kom til å avslutte året med å bo i forskjellige byer, men noen ganger skjer det ting vi absolutt ikke hadde forventet. Selv om det ikke var spesielt enkelt at Morten skulle flytte, så er jeg helt sikker på at vi kommer til å vokse veldig som par. Jeg tror at vi har godt av å kjenne på savnet, ikke jobbe sammen og utvikle oss på hver vår måte. De nesten tre siste årene har vi gått samme vei, og det har til tider vært veldig utfordrende. Det å være i et offentlig forhold er mye verre enn hva jeg noen gang kunne forestilt meg, og det kan være slitsomt at mennesker som ikke kjenner oss skal fortelle hvordan vi skal leve. Vi har hittil klart oss gjennom hver eneste utfordring vi har møtt på, så jeg er veldig spent på hva det neste året har å by på <3 Jeg er i alle fall klar for nye utfordringer og muligheter.

4 kommentarer

4 thoughts on “ÅRET SOM HAR GÅTT

  1. Ja, det kan skje mye på et år altså! Gleder meg til å fölge deg gjennom et nytt år, Sofie! 😀 Håper du koser deg masse i Tromsö nå og videre når julen kommer! <3 Har mamman din flyttet forresten? Klem! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *