EN SINNSYK BURSDAG I VENTE

Categories Blogg

Som dere vet så gruer jeg meg til å fylle 25 år. Jeg bare vet hvor mange “halvveis til 50 år” kommentarer jeg kommer til å få, og kjenner ikke akkurat at det kommer til å være noe høydepunkt i livet. Ja, jeg overdramatiserer selvfølgelig litt, men jeg føler 25 år er en litt kjip alder. Det er liksom ikke det samme som da man ble 18 år og kunne dra på polet for aller første gang, det eneste du får når du fyller 25 år er en rekke påminnelser om at det bare er 25 år til du er 5o og “skal du ikke ha barn snart?“spørsmålet.

Siden jeg “gleder” meg så alt for mye til bursdagen min, så fant jeg ut at jeg måtte gjøre noe sykt for å feire at jeg er halvveis til 50. Jeg samlet derfor jentene i en facebookgruppe å spurte om de var gira på å reise til Monaco i Mars. Siden jeg har de aller beste og mest spontane vennene, så endte vi altså med å BOOKE TUR TIL MONACO!! Jeg gikk fra å “grue” meg til bursdagen min, til å plutselig glede meg som en liten unge. Vi skal bare være der i tre dager, men vi har sjekket inn på et kjempefint hotell og skal ha en skikkelig jentetur.

Martine og jeg feiret jo bursdagen min i Monaco i år også, så kanskje vi skal gjøre dette til tidens morsomste tradisjon? Monaco er noe helt for seg selv, og det er virkelig et sted jeg anbefaler alle å reise. Jeg gleder meg i alle fall til å feire sammen med jentene mine, og denne gangen er vi 7 stykker som reiser sammen. Martine, Ine, Elise, Julie, Zelia og Stine er mine spontane girlzzz som skal være med på å feire meg <3 Jeg gleder meg SÅ mye.

6 kommentarer

6 thoughts on “EN SINNSYK BURSDAG I VENTE

  1. I Monaco har jeg vært!der får dere det nok kjekt!
    Monaco er jo helt fantastisk!👌👌kos dere masse!og gratulerer med de 25!✈️🎈🎈🎈🎈⭐️⭐️⭐️

  2. Likte du Monaco så godt?
    Ville heller reist til Nice med dagstur til Monaco! Veldig dyrt, og litt oppskrytt mener jeg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *